آخرین عناوین

يکشنبه 13 خرداد 1397-16:47 کد خبر:61148

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران خبر داد:

آماده‌باش تمامی ناجیان غریق از فردا در سواحل مازندران

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت:از فردا یک‌هزار و 500 ناجی غریق، قایق‌ران، جت‌ران در سواحل استان درحالت آماده‌باش هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،نقی کریمیان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران اظهار داشت: از فردا یک‌هزار و 500 ناجی غریق، قایق‌ران، جت‌ران در سواحل مازندران درحالت آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه برای پوشش صد در صدی در طول نوار ساحلی تلاش کردیم از نیروهای داوطلب نیز استفاده کنیم، افزود: تمامی نیروها اعم از ناجیان غریق، قایق‌ران و جت‌ران با ظرفیت صد در صدی در طول نوار ساحلی استان آمادگی کامل دارند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران ادامه داد:از ابتدای آغاز طرح‌های دریا در مازندران تاکنون 43 نفر از مردم از غرق‌شدن نجات یافتند.

کریمیان بیان کرد:تمام تلاش ما این است طرح‌ها را قوی‌تر کنیم تا باتوجه به تعطیلات پیش‌رو و حضور مسافران با مشکلی مواجه نشویم.

وی با اعلام اینکه 25درصد از 95 طرح دریا باتوجه به ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرده است، تصریح کرد: بعد از ماه مبارک رمضان تمامی طرح‌ها دایر می‌شوند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با تأکید بر اینکه مردمی که وارد دریا می‌شوند توصیه ما این است شتاب‌زده عمل نکنند، خاطرنشان کرد:مهم‌ترین موضوع توجه جدی به توصیه‌های ناجیان غریق است تا شاهد مشکلی نباشیم.

کریمیان با اشاره به اینکه ناجیان غریق از ساعت هشت تا 20 هر روز در طول نوار ساحلی حضور دارند، تصریح کرد: بعداز اذان مغرب تا قبل از ساعت هشت صبح هیچ نیروی امدادی در طرح‌ها حضور ندارد و توصیه ما به افراد نیز این است که به هیچ وجه هنگام شب وارد دریا نشوند.

وی در پایان گفت:باتوجه به تعطیلات پیش‌رو یک‌هزار و 500 نیرو در سواحل استان مستقر کردیم که نگاه ما این است هیچ فردی مازندران را با خاطره تلخ ترک نکند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :