آخرین عناوین

دوشنبه 14 خرداد 1397-16:31 کد خبر:61157

لزوم ورود دستگاه‌های نظارتی بر بازسازی استادیوم شهید وطنی:

کیفیت را فدای زمان نکنید/هیچ کس دوست ندارد اتفاق استادیوم شهید متقی در قائم‌شهر تکرار شود

اخبار رسیده از استادیوم شهید وطنی نگرانی هائی را به وجود آورده است که انتظار می رود با ورود جدی دستگاه های نظارتی، این نگرانی ها بر طرف شود واتفاقی مشابه حادثه استادیوم شهید متقی تکرار نشود .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، در صورتیکه 14 مرداد سوت آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور به صدا در خواهد آمد ، بازسازی استادیوم شهید وطنی قائم شهر به دغدغه اصلی هواداران نساجی مازندران تبدیل شده است تا این استادیوم قدیمی به اولین بازی تیم ریشه دار و محبوب نساجی در مسابقات برسد.

براساس این گزارش، افزایش استاندارهای استادیوم شهید وطنی به معیارهای مدنظر AFC مهمترین موضوعی است که امکان برگزاری بازی های نساجی در لیگ برتر را در این استادیوم امکان پذیر خواهد کرد ، به همین دلیل هواداران نساجی که همواره عاشقانه کنار تیم شان حضور دارند ، به کمک دستگاه های اجرائی و پیمانکار مربوطه شتافته اند تا آرزوی میلیون ها عاشق فوتبال در مازندران برآورده شود.

اما در این میان، اخبار رسیده از بعضی مسائل در استادیوم شهید وطنی نگرانی هائی را به وجود آورده است که انتظار می رود با ورود جدی دستگاه های نظارتی به روند بازسازی، این دغدغه ها بر طرف شود.

اینکه همه ی عاشقان نساجی دوست دارند هر چه زودتر استادیوم شهید وطنی آماده میزبانی بازی های نساجی در لیگ برتر شود، در آن شک و تردیدی نیست ولی هیچکدام از هواداران نساجی و مردم قائم شهر دوست ندارند در آینده اتفاقی مشابه حادثه استادیوم شهید متقی در بازی تیم های شموشک نوشهر و پرسپولیس تهران ، اینبار در شهر قائم شهر تکرار شود و جان فرزندان و همشهریان شان به خطر افتد.

تصاویر ارسالی یکی از شهروندان، گویای مسئله مهمی است که نشان از کیفیت پایین سازه های زیر سکوی تماشاگران دارد .

پوسیدگی آهن‌ها که قرار است استحکام سکوها را تامین کنند به دغدغه ای تبدیل شده است که در صورت عدم اصلاح و تعویض آنها ، می تواند در آینده اتفاقات فاجعه آمیزی را در استادیوم پیر قائم شهر رقم بزند.

این روزها عکس گرفتن در استادیوم شهید وطنی به یکی از کارهای هر روزه بعضی از مسئولین دولتی مازندران تبدیل شده است و البته هیچکدام از آنها تا به امروز به صورت شفاف در مورد مسائل مختلف با مردم سخن نگفته اند لذا حداقل انتظاری که از آنها می رود این است که جان مردم را فدای زمان یا سوء مدیریت‌شان نکنند.

باز هم یادآور می شویم که همه ی عاشقان نساجی دوست دارند بازی های نساجی را در استادیوم وطنی به نظاره بنشینند و این کمترین حقی است که مسئولین می بایست برای آنها فراهم آورند ولی نباید از این عشق و علاقه هواداران بهانه ای برای کم کاری و سواستفاده درست کرد.

در پایان امیدواریم «مهندس نبیان» معاون عمرانی استانداری مازندران که به نوعی به عنوان مسئول اصلی بازسازی استادیوم شهید وطنی از سوی استاندار انتخاب شده است ، هر چه زودتر این دغدغه هواداران را برطرف و ایمن سازی و افزایش استحکام بناها در روند بازسازی استادیوم وطنی را لحاظ کند.

فقط مسئولان دقیقه ای با خود فکر کنند که قرار است فرزندان خودشان روی این سکوها بنشینند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :