آخرین عناوین

يکشنبه 6 ارديبهشت 1394-8:33 کد خبر:6123

رئیس شورای شهر قائم‌شهر خبر داد:

تصویب بودجه 200 میلیارد تومانی برای شهرداری قائم‌شهر

رئیس شورای شهر قائم‌شهر گفت: بودجه امسال شهرداری قائم‌شهر ۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس ، مهدی ابراهیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان با بیان اینکه مردم با پرداخت به موقع عوارض می‌توانند گام‌های موثری برای توسعه شهر بردارند، اظهار کرد: با مشارکت به موقع مردم، شهرداری با دریافت عوارض می‌تواند خدمات بهتری برای رفاه شهروندان ایجاد کند.

رئیس شورای شهر قائم‌شهر با اشاره به اینکه بودجه امسال شهرداری قائم‌شهر 200 میلیارد تومان در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته بودجه شهرداری 65 میلیارد تومان بدون در نظر گرفتن، 18 میلیارد تومان از فروش املاک شهرداری مصوب شد.

وی با تاکید به اینکه بودجه 65 میلیاردی سال گذشته تحقق پیدا کرد، افزود: امسال 200 میلیارد تومان بودجه با فروش 70 میلیارد تومان از املاک شهرداری برنامه‌ریزی شد.

ابراهیمی 80 درصد بودجه را در بخش عمرانی اعلام کرد و گفت: امسال به بخش جاری 20 درصد بودجه تعلق می‌گیرد، همچنین برای تحقق مدیریت شهری همه تلاش خود را به کار می‌بریم.

وی با تاکید به اینکه اتمام رساندن پروژه الغدیر از بزرگ‌ترین دغدغه‌های شورا و شهرداری قائم‌شهر است، بیان کرد: تلاش می‌کنیم این پروژه در سه ماه آینده به اتمام برسد و امسال شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

رئیس شورای شهر قائم‌شهر یادآور شد: مطالعات سد لاستیکی پارک سراج انجام شد و برای اجرای این پروژه 3 میلیارد تومان اعتبار تعلق گرفت که این پروژه تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

ابراهیمی با بیان اینکه کارخانه آسفالت با ظرفیت 160 تن برای کیفیت آسفالت در سطح شهر انجام می‌شود، تصریح کرد: این کارخانه با مبلغ 3 میلیارد تومان تا بیش از یک‌ماه آینده خریداری می‌شود.

وی درباره پروژه‌های ماندگار در مدیریت شهری قائم‌شهر بیان کرد: با توافق نیروی برق استان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان، تیر برق‌های خیابان اصلی در سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند و کابل‌های برق به زیرزمین انتقال می‌یابد.

ابراهیمی اولویت اجرای پروژه کابل زیرزمینی در خیابان کارگر شهرستان قائم‌شهر اعلام کرد و گفت: احداث فرهنگ‌سرا با اعتبار 4 میلیارد تومان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

رئیس شورای شهر قائم‌شهر با بیان اینکه برای زیباسازی و کاشت نهال برای این شهر 4 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: اکنون نیز 10 کیلومتر از مسیر راه‌آهن نهال کاشت شده است، همچنین 5 هزار اصله درخت نارنج در سطح شهر غرص شده است.

وی درباره قرار گرفتن 600 مخزن و حمل ماشین مکانیزه برای جمع‌آوری زباله در نقاط مختلف شهر قرار می‌گیرد، گفت: 14 میلیارد تومان اعتبار برای جمع‌آوری زباله در کم‌ترین زمان در نظر گرفته شد.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه برای جمع‌آوری آب‌های سطحی نیاز به مشاوره داریم، تصریح کرد: بدون در نظر گرفتن نظرات کارشناسی کانال‌هایی در سطح شهر ایجاد شد که اکنون با کوچک‌ترین بارندگی با مشکلات بسیاری مواجه هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :