آخرین عناوین

يکشنبه 6 ارديبهشت 1394-8:36 کد خبر:6124

سخنگوی شورای شهر رامسر:

تخلف عضو شورای شهر رامسر متعلق به قبل از ورود وی به شوراست

سخنگوی شورای اسلامی شهر رامسر گفت: تخلف صورت گرفته توسط یک عضو شورای شهر رامسر، در زمان قبل از راهیابی وی به شورای شهر بوده است.


 به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مجید درجانی در رابطه با تخلف مالی یکی از اعضای شورای شهر رامسر اظهار کرد: تخلف صورت گرفته توسط این عضو شورای شهر رامسر، در زمان قبل از راهیابی وی به شورای شهر بوده است.

وی افزود: (ع.ر) پس از پنج جلسه غیبت در شورا، در جلسه ششم حضور یافت که در همان جلسه توسط ماموران پلیس بازداشت شد که تا به امروز در حبس به سر می‌برد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رامسر با اشاره به اینکه این عضو شورای شهر رامسر هم مانند هر فرد یا افرادی در جامعه تعهدات مالی داشته است، خاطرنشان کرد: براساس احکام دادگاه‌های بدوی و تجدیدنظر این شخص به دو سال حبس به همراه جریمه نقدی و اجرای تعهد مالی مورد نظر این پرونده محکوم شده است.

عضو شورای شهر رامسر تصریح کرد: در موارد این چنینی شورای حل اختلاف استان که متشکل از کمیته چهار نفره است تشکیل جلسه می‌دهد و رای نهایی خود را ابتدا به استانداری و سپس به فرمانداری ابلاغ می‌کند.

وی درباره حذف این عضو متخلف شورای شهر رامسر و وظیفه این نهاد در رابطه با حذف یا ورود مجدد این عضو به جمع شورا گفت: پیرو جلسات متعدد برگزار شده با فرماندار رامسر، گزارش کار کامل درباره حضور، عدم حضور و مرخصی نامبرده برابر قانون به فرمانداری رامسر ارسال می‌شود که تصمیم نهایی با ارگان‌های ذیربط است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :