آخرین عناوین

سه شنبه 22 خرداد 1397-11:48 کد خبر:61267

رئیس هیأت نجات غریق مازندران خبر داد:

پیکر جوان والیبالیست پس از 3 روز جست‌وجو در دریای مازندران پیدا شد

رئیس هیأت نجات غریق مازندران گفت: پیکر جوان والیبالیست که در عمق 5 متری ساحل اسکله سنگی بابلسر ناپدید شده بود پس از 3 روز جست‌وجو در دریای مازندران پیدا شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، نقی کریمیان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران اظهار داشت:حمیدرضا جهانیان والیبالیست مازندران روز یک‌شنبه 20 خرداد ماه امسال در عمق پنج متری ساحل اسکله سنگی بابلسر ناپدید شد.

وی با اشاره به اینکه جست‌وجوها برای پیدا کردن جوان بابلسری از همان لحظات ابتدا آغاز شد، افزود: پس از سه روز جست‌وجو و با کمک غواصان پیکر این جوان در عمق 12 متری دریا در همان مکانی که غرق شده بود، پیدا شد.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران درباره جزئیات این حادثه، تصریح کرد: ماجرا از این قرار بود که  سه جوان با قایق روز یک‌شنبه وارد دریا می‌شوند که این جوان گفت من شنا می‌کنم و وارد آب شد و فرو رفت.

کریمیان ادامه داد: پیکر این جوان برای انجام بررسی‌های لازم و کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی با اعلام اینکه از آغاز طرح‌های دریا تاکنون دو نفر در دریای مازندران غرق شدند، اظهار کرد:همچنین دو مورد دیگر غرقی مشکوک داشتیم که در پزشکی قانونی درحال بررسی است.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران تصریح کرد: از آغاز طرح‌های دریای استان تاکنون 223 نفر از خطر غرق‌ شدن نجات یافتند.

کریمیان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر، گفت: تمامی ناجیان غریق، جت‌رانان و قایق‌رانان در حالت آماده‌باش هستند و همچنین از ظرفیت نیروهای داوطلب نیز بهره می‌گیریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :