آخرین عناوین

يکشنبه 6 ارديبهشت 1394-22:39 کد خبر:6128

در پی سهل انگاری مسئولین بیمارستان صورت گرفت:

فوت یک بیمار به علت سهل انگاری مسئولین بیمارستان!!/آقای وزیر به داد مردم برسید

به علت سهل انگاری یک متخصص بیهوشی،یک بیمار سرحال در ساری ،فوت کرد.


به گزارش خزرخبر،چند روز قبل فردی به علت زمین خوردن و ضربه دیدن دستش به بیمارستان بوعلی ساری مراجعه کرد که نیاز به عمل جراحی جهت درمان داشت.

متخصص بیهوشی اتاق عمل این بیمارستان که می بایست با انجام آزمایشات اولیه و کوچک ،اقدامات اولیه را در مورد اینکه آیا این بیمار شرایط عمل شدن را دارد یا نه ،را انجام نداده بود بدون توجه به شرایط جسمی این بیمار او را بیهوش و عمل جراحی بر روی بیمار مورد نظر انجام شد.

پس از انجام این عمل جراحی،بیمار که با حالتی غیر متعادل ناشی از عمل جراحی به خارج از اتاق عمل آورده شده بود متاسفانه دقایقی بعد فوت نمود.

اقوام این بیمار پس از مشاهده این موضوع و با اطمینان از سهل انگاری متخصص بیهوشی اتاق عمل،او را مورد ضرب و جرح قرار داده و شکایتی را نیز در دستگاه قضایی تنظیم کرده اند.

بر اساس این گزارش،عدم نظارت بر برخی از بیمارستان ها و مراکز درمانی باعث شده تا در سال 93 و اوایل سال جدید چندین مورد شکایت و آسیب دیدگی حاصل از سهل انگاری در برخی از بیمارستان های مازندران رخ دهد که متاسفانه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تاکنون در این زمینه اقدامات اساسی و جدی به عمل نیاورده اند.

با توجه به ادامه دار بودن سهل انگاری ها در برخی از مراکز درمانی استان مازندران و عدم نظارت و برخورد جدی مسئولین استان،لازم است تا جهت حفظ جان مردم،پرکارترین و موفق ترین ویز دولت یعنی وزیر بهداشت شخصا وارد این قضایا شده و نسبت به جلوگیری از اتفاقات بعدی اقدامات لازم را به عمل آورد.

خزرخبر طی چند روز آینده خبرهای دیگری از فوت مردم بیگناه مازندران در پی سهل انگاری برخی از پزشکان و متخصصین درمانی در مراکز دولتی منتشر خواهد کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ساروی
    سه شنبه 8 ارديبهشت 1394-18:58


    ضمن احترام به سایت محترم خزر خبر: این جور که من فهمیدم مثل اینکه دکتر نیکخواه انسان مومن و درستیه و گروهی چه در بیمارستان و چه در خارج از بیمارستان میخواهند ایشان را خراب کنند.کارهای خوبی بعد از زحمات دکتر موسوی و بعد ایشان دکتر نیکخواه کشیده شده است. ایشان فردی منظبط با تقوا حساس در کار و دلسوز مردم و نظام هستند.بنده خودم بیمار ایشان بودم .بدون وابسته به حزب و گروه و پارتی برخوری با من کرد که واقعاً خوشحال شدم.امّا نظرن این است اگر اشتباه پزشک متخصص بیهوشی به اثبات رسیده هم دکتر نیکخواه و هم دکتر جان بابایی باید با این پزشک برخورد کند تا دیگر این صحنه ها را مشاهده نکنیم

    • همشهری
      دوشنبه 7 ارديبهشت 1394-16:59


      جناب سایت خزر خبر اقای دکتر مهدی نیکخواه رو بنده از بیست و پنج سال قبل میشناسم .ایشان یکی از افرادی هستند که اصلاً هیچ احد الناسی براش فرق نمیکنه و در طبابتش عالیه ایشون متخصص گوش و حلق و بینی هست و مردم دوسش دارن با این چیزا نمیتونی خرابش کنید .صد تا کار خوب در بیمارستان کرد خیلیها ازش راضین.حال فردی دیگه خرابکاری میکنه شما میگید مسوولین بیمارستان.کار متخصص بیهوشی اشتباه بود چه ربطی به این بنده خدا داره.
      &&پاسخ به خواننده همشهری:
      دکتر نیکخواه ار بهترین و حاذق ترین پزشکان کشور می باشند و در این مورد شکی نیست اما این را هم باید یادآور شویم ک متاسفانه نظارت کافی بر کادر درمانی و اداری بیمارستان فوق وجود ندارد.در نجات جان انسانهاسهل انگاری معنا ندارد،سهل انگاری و کم کاری دیگری نیز که منجر به فوت شد اتفاق افتاد که بزودی منتشر می شود،

      • عباس
        دوشنبه 7 ارديبهشت 1394-0:49


        آقایون مدعی بودند سریال بیمارستان حاشیه توهین به انها بود ، حالا قضاوت کنند که با جان و سلامتی مردم چقدر بی تفاوتند . افسوس ...