آخرین عناوین

سه شنبه 22 خرداد 1397-23:26 کد خبر:61285

رئیس اداره محیط زیست آمل خبر داد:

دستگیری متخلفان قطع درختان منطقه سیاه‌بیشه هراز

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست آمل گفت: متخلفان قطع درختان در منطقه حفاظت شده سیاه‌بیشه محور مواصلاتی هراز در دام قانون گرفتار شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، بهمن صادق‌نژاد اظهار داشت: متخلفان قطع درختان در منطقه حفاظت شده سیاه‌بیشه محور مواصلاتی هراز با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط زیست در دام قانون گرفتار شدند.

وی افزود: این اقدام توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آمل انجام شد که طی عملیاتی علاوه بر دستگیری متخلفان یک دستگاه اره برقی کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست آمل تصریح کرد: متخلفان پس از تشکیل پرونده تخلف برای بررسی بیشتر به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مسئول از بازدید دو مرکز معاینه فنی خودرو در هفته محیط زیست در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مراکز کارشناسان پایش اداره حفاظت محیط زیست آمل موارد فنی و مورد نظر خودروهای سبک و سنگین بازدید شد.

صادق‌نژاد با اشاره به برگزاری جلسه انعقاد تفاهم‌نامه فرهنگی اداره حفاظت محیط زیست آمل با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و امضای آن طی هفته محیط زیست، بیان کرد: این تفاهم‌نامه در راستای تعامل و مشارکت هر چه بیشتر اهالی فرهنگ و هنر شهرستان آمل در موضوعات زیست محیطی با حضور مسئولان انجمن‌های فرهنگی هنری انجام شد.

وی از پایش و بازدید از سیستم تصفیه‌خانه یکی از بزرگ‌ترین کارخانجات تولید مواد لبنی این شهرستان خبر داد و گفت:کارشناسان پایش این اداره از سیستم تصفیه فاضلاب یکی از شرکت‌های فرآورده گوشتی و لبنی بازدید و پایش داشتند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان آمل با اشاره به تعطیلی یک واحد معدن حوزه آبریز هراز، گفت: با توجه به پایش و بازدید کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست از معادن شن و ماسه حوزه هراز که به صورت مستمر و منظم انجام می‌شود یک واحد معدن به علت رعایت نکردن ملاحظات زیست محیطی تعطیل شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :