آخرین عناوین

دوشنبه 7 ارديبهشت 1394-11:44 کد خبر:6130

سعادتمند رقیب رضا زاده:

مدیرکل سابق ورزش و جوانان مازندران رقیب رضازاده شد

 سعادتمند گفت: خیلی به موضوعات خوشبین نیستم، اما تلاش می‌کنم در رقابت‌ها جزو بهترین‌ها باشم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش، نامزد انتخابات وزنه‌برداری می‌گوید با وجود اینکه کارمند وزارت ورزش است، اما به صورت مستقل در انتخابات شرکت می‌کند.

 احمد سعادتمند درباره برنامه‌هایش برای انتخابات وزنه‌برداری گفت: برنامه 4 ساله‌ای را برای استان‌ها فرستادیم، این برنامه در 5 بخش فرهنگی، ساختاری، بین‌المللی، آموزش و قهرمانی تعریف شده است، شعار ما در این انتخابات مشارکت عمومی، اخلاق‌مداری و نخبه‌پروری است.

وی افزود: استعدادیابی و حمایت از قهرمانان ملی مانند بهداد سلیمی و دیگر وزنه‌برداران از برنامه‌ها من است،اردوهای مشترکی را با کشورهای صاحب‌نام دنیا خواهیم داشت و کلاس‌ها و سمینارهای مختلفی را برگزار خواهیم کرد، عقد قرارداد با ستاد کنترل دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه‌برداری یکی دیگر از برنامه‌های مهم من است.

نامزد انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به اینکه قرار است اتاق فکری را با حضور 10 نفر تشکیل دهد، عنوان کرد: 5 عضو این اتاق فکر ما از روسای هیات‌های استانی هستند، در بحث پاداش هم برای ملی‌پوشان برنامه‌هایی داریم.

سعادتمند در پاسخ به این سوال که همیشه صحبت‌هایی در این مورد مطرح می‌شود که برخی خود را نامزد وزارت معرفی می‌کنند تا رای بگیرند، چنین موضوعی در وزنه‌برداری مطرح شده یا خیر، اظهار داشت: من کارمند وزارت هستم و 28 سال سابقه دارم، اما به عنوان کارمند مستقل در انتخابات شرکت کرده‌ام. سیاست وزارت هم این است انتخابات آزاد برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر برای انتخاب شدن خوشبین هستید، گفت: خیلی به موضوعات خوشبین نیستم، اما تلاش می‌کنم در رقابت‌ها جزو بهترین‌ها باشم، من از دوران جوانی علاقمند به حضور در رقابت‌های ورزشی و انتخاباتی بوده‌ام.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :