آخرین عناوین

دوشنبه 28 خرداد 1397-16:33 کد خبر:61368

تغییر رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

مدیرکل جهادکشاورزی مازندران تغییر کرد /یک بابلی رفت یک بابلی آمد

پس از کش و قوس های فراوان بالاخره تکلیف ریاست سازمان جهاد کشاورزی مازندران مشخص شد و مدیرکل جهادکشاورزی مازندران بعد از 5 سال رفتنی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، دلاور حیدرپور مدیرکل جهادکشاورزی مازندران فردا بعد از 5 سال ریاست از این اداره کل خداحافظی کرده و جایش را به معاونش عزیزالله شهیدی فر می‌دهد.

براساس این گزارش، شهیدی فر اهل بابل است و همینک معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران را به عهده دارد،با این حساب یک مدیر بابلی جایگزین مدیر بابلی دیگری می‌شود.

گفتنی است از زمان ورود استاندار جدید مازندران به این استان مشخص بود که حیدرپور تغییر خواهد کرد،همچنین فشار نمایندگان مجلس به ویژه شاعری نماینده شرق مازندران و دبیراول کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به حجتی وزیر کشاورزی هم در تغییر حیدرپور بی اثر نبوده است.

این تغییر درحالی صورت گرفت که هنوز 10 روز هم از نشست خبری حیدرپور که در آن اخبار تغییرش را تکذیب کرد نگذشته است.

گفتنی است بعد از نیکزاد در آموزش و پرورش و فرزانه در میراث فرهنگی این سومین تغییر مدیر درسطح ادارات کل استان در سال جدید است.

بر اساس شنیده ها، فردا چهارشنبه 29 خرداد 97 و همزمان با هفته جهاد کشاورزی، مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سه شنبه 29 خرداد 1397-21:2


    امید است تغییر در سطح مدیریت در ادارات بتواند تغییراتی مثبتی در جهت بهبود عملکرد و پاسخگویی به نیاز هم استانی های عزیز باشد