آخرین عناوین

سه شنبه 29 خرداد 1397-9:44 کد خبر:61380

هشدار زیست محیطی فرماندار جدید به نیروگاه برق نکا:

مصرف مازوت و حساسیت های اجتماعی و محیط زیستی بالا

فرماندار جدید نکا گفت: اگر نخواهیم در آینده خسارت سنگینی داشته باشیم ستاد بحران باید هر چه سریعتر در زمینه رفع بحران آلودگی هوا و استفاده از سوخت گاز بجای مازوت برنامه ریزی نماید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، فرماندار نکا در جلسه ستاد بحران استان اظهار کرد:نسبت به مصرف مازوت حساسیت های اجتماعی و محیط زیستی بالایی وجود دارد.

‎براساس این گزارش،با حضور توحیدی مقدم سرپرست فرمانداری نکا، جلسه ستاد بحران استان در نیروگاه شهید سلیمی برگزار شد،نماینده عالی دولت در شهرستان نکا، در این نشست بیان داشت:برنامه ریزی و همکاری برای کاهش آلودگی هوا در استان و شهرستان از وظایف همه دستگاه ها و مدیران اجرایی می باشد.

توحیدی مقدم با اشاره به اینکه استفاده از آب و هوای سالم و پاک کمترین حق انسانی و اساسی هر شهروندی است اظهار داشت: درد را همه می دانیم و نیاز به درمان است که بخشی از این درمان باید در کوتاه مدت باشد و برای بخش دیگر از آن باید سیاست بلندمدت اجرا شود.

این مسئول افزود:نسبت به مصرف مازوت حساسیت های اجتماعی و محیط زیستی بالایی وجود دارد و ما امروز کماکان با مشکل آلودگی هوا مواجه هستیم و همه ما از یک مجموعه هستیم، اگر قرار است که این مشکل آسیب شناسی شود، باید ورود جدی به آن داشته باشیم.

توحیدی مقدم ادامه داد:اگر نخواهیم در آینده خسارت سنگینی ، برای درمان و حذف آثار و خسارات ناشی از این موضوع را بپردازیم ، ستاد بحران باید هر چه سریعتر در زمینه رفع بحران آلودگی هوا و استفاده از سوخت گاز بجای مازوت برنامه ریزی نماید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :