آخرین عناوین

پنجشنبه 31 خرداد 1397-15:6 کد خبر:61419

با رای شورای شهر صورت گرفت:

شهردار نوشهر انتخاب شد/ تلاش شهردار برای استعفا از سمت فعلی خود

اعضای شورای شهر نوشهر، شهردار فعلی هچیرود را به عنوان شهردار نوشهر انتخاب کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، پس از استعفای ناگهانی شعبان‌نژاد شهردار نوشهر همراه با موافقت عجیب هر 5 عضو شورای شهر، گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب شهردار جدید بر سر زبان‌ها افتاد تا اینکه امروز اعضای این شورا به اتفاق آراء، محمدکیاکجوری شهردار فعلی هچیرود را به عنوان شهردار نوشهر انتخاب کردند.

کیاکجوری که خود در دوره شورای شهر قبلی هچیرود، شهردار این شهر بود پس از روی کار آمدن شورای شهر دوره جدید که با تغییراتی نیز همراه بود از سوی اعضای جدید شورای شهر هچیرود نیز مورد اعتماد قرار گرفت و در سمت خود ابقاء شد.

حال که او از سوی شورای شهر نوشهر به عنوان شهردار جدید انتخاب شده است، چالش بر سر پذیرش یا عدم پذیرش استعفای وی از سوی اعضای شورای شهر هچیرود بالا گرفت و باید منتظر ماند که آیا شورای شهر هچیرود با استعفای شهردار خود که مورد توجه شورای شهر نوشهر قرار گرفته است و به او رأی مثبت داده‌اند موافقت می‌کند یا اینکه توپ این چالش به زمین شورای شهر نوشهر انداخته می‌شود.

براساس این گزارش، مجید شعبان‌نژاد نخستین شهردار منتخب شورای شهر دوره پنجم نوشهر پس از گذشت حدود 9 از فعالیتش، به یک‌باره از سمت خود استعفا داد که با موافقت تمامی اعضای شورای شهر نوشهر روبه رو شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :