آخرین عناوین

پنجشنبه 31 خرداد 1397-19:56 کد خبر:61421

فرماندار بهشهر خبر داد:

احداث پالایشگاه نفت در بهشهر

فرماندار بهشهر از احداث پالایشگاه نفت در بهشهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: احداث این پروژه در بهشهر در روند توسعه مازندران نقش اساسی دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، هادی خنجری عصر امروز در جلسه شورای اداری بهشهر با بیان اینکه سال جاری سال سختی است، افزود:اعتبارات اختصاصی و مصوب به استان‌ها تغییر 50 درصدی پیدا کرده است و باید از تمام توان و ظرفیت مردم برای توسعه و آبادانی شهرستان استفاده کرد.

فرماندار بهشهر با اشاره به چهار برنامه کلان در سطح شهرستان، بیان کرد: در حوزه گردشگری باید از ظرفیت تالاب میانکاله بعنوان مقصد گردشگری(اکوتوریسم و طبیعت گردی) استفاده کرد و نباید بخاطر منافع اقتصادی موقعیت زیست محیطی تالاب میانکاله را نادیده گرفت.

این مسئول با بیان اینکه شرکت‌های خصوصی می‌توانند به عنوان اهرم برای توسعه گردشگری باشند، تصریح کرد: کارشناسان و فعالان در حوزه گردشگری برای حفظ تالاب میانکاله و احیای آنچه که در این تالاب از نباتات و حیوانات از دست دادیم پای کار آمده‌اند تا بدون آسیب به این تالاب ملی از ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با تاکید براینکه ظرفیت محلی مهم‌ترین فاکتور برای است، افزود: بنا نداریم مالکیت تالاب میانکاله را به بعضی از عهدنامه‌های ترکمنچای واگذار کنیم بلکه با حفظ موقعیت از ظرفیت محلی استفاده می‌کنیم.

خنجری اظهار کرد: بندر امیرآباد از شاخص‌هایی برخوردار است که قابل قیاس با هیچ منطقه‌ای نیست و اگر قرار است در استان مازندران منطقه‌ای به عنوان منطقه ویژه آزاد معرفی شود بندر امیرآباد این ظرفیت را دارد.

فرماندار بهشهر افزود:اگر بنا باشد منطقه آزاد به صورت دکه‌ای معرفی شود ما این آمادگی را داریم و بر این باوریم که تمام خاک مازندران خاک ماست.

وی تاکید کرد: ما مخالف توسعه مناطق دیگر در استان مازندران نیستیم اما نمی‌توانیم نسبت به حقوق مردم شهرستان بهشهر چشم‌پوشی کنیم.

خنجری از احداث پالایشگاه نفت در بهشهر خبر داد و گفت: احداث این پروژه در بهشهر در روند توسعه مازندران نقش اساسی دارد و امیدواریم در سال جاری پالایشگاه نفت در بهشهر احداث شود.

این مسئول بابیان اینکه نسبت به عدم مسئولیت‌پذیری برخی مسئولان بی‌تفاوت نخواهم بود، تصریح کرد: فضای شهرستان بهشهر فضایی آرام است و شهروندان شایسته بهترین خدمات هستند و این مهم تنها با تلاش مجاهدانه و خستگی ناپذیر میسر می‌شود.

خنجری با اشاره به اینکه فصل خدمت‌گذاری به مردم فصل تابستان است، افزود: شهرستان بهشهر در مسیر زائرین امام رضا(ع) قرار دارد و باید این منطقه به لحاظ مبلمان شهری و حوزه خدماتی به نقطه مطلوب برسد تا بتواند در سطح کلان تاثیر گذار باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :