آخرین عناوین

شنبه 2 تير 1397-9:2 کد خبر:61441

استاندار مازندران اعلام کرد:

میز خدمت در دستگاه های اجرایی مازندران مستقر می شود

استاندار مازندران گفت: میز خدمت و الکترونیکی شدن خدمات از دستورات و تأکیدات رئیس‌جمهور است و باید در کلیه دستگاه‌های اجرایی استقرار یابد. ‌


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، محمد اسلامی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان با اشاره به این ‌که تحول اداری موضوعی بسیار مهم برای آینده کشور است و باید محقق شود، گفت: تا تحول اداری، کوچک‌سازی و چالاک سازی اتفاق نیفتد نمی‌توان به اهداف عالیه اداری دست‌یافت.

استاندار، بابیان این‌ که شرح وظایف شورای راهبری توسعه مدیریت استان، در بردارنده رسالتی تعیین‌کننده برای تحقق تحول اداری است، یادآور شد:رسالت قانونی، ملی و شرعی شورای راهبری توسعه مدیریت استان این است که تفکر و ضرورت تحول اداری را در بدنه دولت در استان بدمد و انجام وظایف را مطالبه نماید.

مقام عالی دولت در مازندران، استقرار میز خدمت را از نمادهای حقوق شهروندی دانست و خاطرنشان ساخت: میز خدمت و الکترونیکی شدن خدمات از دستورات و تأکیدات رئیس‌جمهور است و باید از اول تیرماه ۹۷ در کلیه دستگاه‌های اجرایی استقرار یابد.

استاندار، میز خدمت را گامی مؤثر در تحول اداری، حذف فرآیندهای زائد و رسیدن به نتیجه کار در زمان لازم برشمرد و افزود: میز خدمت باید به‌صورت فیزیکی و در همه دستگاه‌ها و نهادها وادارات استانی و شهرستانی استقرار یابد و ضمن به‌کارگیری افراد دانا و آموزش‌دیده، در امور مردم کارگشایی کند.

رئیس شورای راهبری توسعه مدیریت استان، بابیان این‌که تمرکز دشمن، توسعه نارضایتی اجتماعی در کشور است، ابراز نمود: هدف از استقرار و فعالیت میز خدمت، کارآمد سازی و روان‌سازی امور مردم و ارتقاء سلامت اداری است.

اسلامی، بر مانیتورینگ و پایش ارائه خدمات به مردم از سوی دستگاه‌ها تأکید کرد و افزود: در میز خدمت باید یک آهنگی حاکم باشد و همه هماهنگ عمل کنند.

در این جلسه هم‌چنین حسن خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، با اشاره به‌ضرورت راه‌اندازی میز خدمت و دستور اکید رئیس‌جمهوری در این راستا، گفت:عدم استقرار میز خدمت تخلف است و رسیدگی می‌شود.

وی بر کیفی سازی و استقرار فناوری‌های نوین و الکترونیکی کردن خدمات تأکید کرد و افزود: مکان میز خدمت برای رفاه حال شهروندان و مراجعین، درمان مناسب مستقر و به‌درستی تجهیز شود.

در آغاز این جلسه غلامی راد، به تشریح تشکیلات سازمانی و وظایف شورای راهبری توسعه مدیریت استان پرداخت و گزارشی از روند استقرار میز خدمت در دستگاه‌ها ارائه کرد.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :