آخرین عناوین

يکشنبه 3 تير 1397-9:3 کد خبر:61465

اتمام حجت استاندار مازندران:

تعیین تکلیف کارخانه نساجی/ ورزشگاه شهید وطنی به لیگ برتر می رسد

استاندار مازندران درباره احیای نساجی قائم‌شهر گفت: از شهرداری و شورای شهر خواستیم وضعیت این کارخانه را تعیین تکلیف کرده و یا آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر،محمد اسلامی با اشاره به مشکلات کارخانه نساجی قائم‌شهر اظهار داشت:نساجی قائم‌شهر توسط شهرداری خریداری شد و از شهرداری و شورای شهر خواستیم که اگر نمی توانند تکلیف خود را انجام دهند، اجازه بدهند تا تعیین تکلیف کنیم.

وی یادآور شد:با سازمان خصوصی مذاکره شده تا نساجی قائمشهر به سازمان گسترش برگردانیم و سازمان گسترش آن را اداره کند اما هنوز شورای شهر قائم‌شهر تصمیم گیری نکرده و نتوانستیم از آنان مصوبه ای دریافت کنیم تا بتوانیم حرکت خود را انجام دهیم.

استاندار مازندران در پاسخ به اینکه آیا زمانی برای شهرداری و شورای شهر و تعیین تکلیف وضعیت نساجی درنظر گرفته شده است گفت: ما از نظر حقوقی و جایگاه نمی توانیم برای مالک تصمیم گیری کنیم.

ساخت ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری وطنی خوب پیش می رود

استاندار مازندران درباره بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برای لیگ برتر گفت: روند احداث ورزشگاه پنج‌هزارنفری شهید وطنی خوب پیش می‌رود و به بازی های لیگ می رسد.

محمد اسلامی اظهار داشت: آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که این پروژه خوب پیش می‌رود و ورزشگاه پنج‌هزارنفری برای لیگ برتر در حال احداث است.

وی افزود: تا بازی اول لیگ برتر باشگاه‌های کشور، اقدامات مدنظر فیفا در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر محقق می‌شود اما کار ساخت پروژه تا آخر تابستان طول می‌کشد و این به آن معناست که مانعی برای انجام اول لیگ برتر در این ورزشگاه وجود ندارد.

اسلامی همچنین درباره نبود امکانات لازم در طرح‌های سالم‌سازی دریا با تأکید براینکه شنا در خارج از طرح‌های سالم‌سازی دریا به‌طورقطع ممنوع است افزود: نظارت‌های قوی در قالب گروه‌های موتوری، پیاده و خودرویی در مناطق خارج از طرح در حال انجام است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :