آخرین عناوین

چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394-8:58 کد خبر:6147

معاون فرهنگی شهرداری ساری:

جشنواره بهارنارنج به فستیوال بزرگ استانی تبدیل شود

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری گفت: جشنواره بهارنارنج می‌تواند به یک فستیوال بزرگ در استان تبدیل شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ناصر معیل به مناسبت دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر بومی تیرنگ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بهترین مسیر برای استان و شهر ساری توسعه گردشگری است، اظهار کرد: مسیر توسعه شهر ساری در راستای گردشگری بنا نهاده شده است.

وی با بیان اینکه هنرمندان و فرهیختگان از تاثیرگذارترین قشرها در سطح جامعه هستند، افزود: در شهری که مردم تئاتر نبینند، سینما نروند و کتاب نخرند، هیچ پیشرفتی صورت نمی‌گیرد.

معیل خواستار میزبانی مرکز مازندران از جشنواره‌های ملی شد و تصریح کرد: ساری باید به عنوان قطب گردشگری معرفی شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری با تاکید بر اینکه شعار سال رهبری نقطه عطفی در تاریخ ایران است، خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌های عمرانی شهرداری ساری به سمت توسعه گردشگری است.

این مسئول عدم هم‌گرایی در برخی از ادارات را بزرگ‌ترین مشکل برشمرد و اضافه کرد: جشنواره بهارنارنج می‌تواند به یک فستیوال بزرگ در استان تبدیل شود و باید در مناسبت‌های مختلف فستیوال داشته باشیم.

معیل با اشاره به اینکه در بسیاری از برنامه‌ها متولی نیستیم اما پشتیبان خوبی هستیم، اظهار کرد: همه باید به خرد جمعی ارج بگذاریم و از نقد سازنده استقبال کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری از تهیه کتابچه 22 محله ساری خبر داد و گفت: در حال جمع‌آوری مدیحه‌سرایی محله‌های ساری هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :