آخرین عناوین

چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394-9:45 کد خبر:6149

انتصاب این بار در ثبت اسناد مازندران:

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک ساری منصوب شد

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک ساری در حکمی از سوی مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرخبر، طی مراسمی با حضور ولی الله عبدی کمیشانی ،مدیر کل و مسئولین اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ، سردار شمشیر بند و کوروش یوسفی رئیس و عضو شورای شهر ساری ومسئولین شهرستانی، اعضای کانون جامعه سردفتران و دفتر یاران استان، روسای  ادارات ثبت قائمشهر، میاندورود، نکا و کارکنان و سران دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق ثبت اسناد واملاک ساری، از زحمات هفت ساله سید عیسی هادیان  تقدیر و مهدی داوودی  به عنوان ریس اداره  ثبت اسناد واملاک ساری  معرفی شد.

ولی الله عبدی کمیشانی مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران، در این جلسه ضمن تبریک ایام ماه رجب ،طی سخنانی با اشاره به داشتن اخلاص در کار و انجام وظایف خاطر نشان کرد: هر چه اخلاص در کار کارکنان و مدیران بیشتر باشد کار ما بیشتر مورد رضایت خداوند است و ما باید تلاش کنیم بدون توجه به مدح و ستایش دیگران ، فقط برای خدا وظایف خود  را انجام دهیم.

ولی الله عبدی کمیشانی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هفت ساله سید عیسی هادیان رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری، ثبت ساری را یک اداره پر کار دانست و با اشاره به مرکز استان بودن ساری ، ثبت اسناد و املاک ساری را پیشانی ثبت استان دانسته که بعضاَ برای ارزیابی ثبت اسناد واملاک استان ، ثبت اسناد و املاک ساری را مورد ارزیابی قرار می دهند.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان در ادامه با اشاره به انجام کارها به صورت الکترونیکی و مکانیزه در ثبت اسناد اظهار داشت : بسیاری از این خدمات برای اولین بار به صورت مکانیزه و پایلوت در ساری انجام می شود.

عبدی کمیشانی در ادامه با اشاره به مشکلات ثبت  ساری ، از جمله ساختمان استیجاری ، وجود بافت فرسوده در ساری را از دیگر مشکلات این اداره دانست که در گذشته بدون تعیین  اضلاع و مساحت دقیق کار صدور سند انجام شد و امروز جهت صدور سند مکانیزه و کاداستری و تعیین حد فاصلها و مساحت دقیق ، مشکلاتی وجود دارد.

مدیر کل ثبت استان در ادامه مهدی داودی را نیروی توانمند، متعهد و با دانش بالا نام برد و خواستار همکاری همه همکاران با وی شد و ایشان همچنین آقای داودی را نماینده مدیر کل در شهرستان دانست و خواستار اطاعت پذیری همکاران از دستورات ایشان شد.

در ابتدای جلسه سیدعیسی هادیان، طی سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضرین، اداره ثبت اسناد را اداره ایی پرکار با فرآیند های کاری بسیار زیاد دانست.

وی در ادامه ضمن مهم دانستن خدمات ثبتی تصریح کرد: بعضی از دستگاههای اداری از قبیل شهرداری ، دارایی و اوقاف و امور خیریه و بانکها از طریق خدمات ثبتی دارای درآمد هستند.

رئیس سابق ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری مهمترین وظیفه ثبت اسناد را ثبت حقوق مردم دانست .وی همچنین اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری را یکی از پرکارترین ادارات استان  دانست که روز انه بیش از 500  نفر به این اداره مراجعه می کنند و 54  دفتر اسناد رسمی 22  دفتر ازدواج و 6  دفتر طلاق در این شهرستان به مردم خدمات ثبتی ارائه می دهند .

سیدعیسی هادیان تعداد پرونده های ثبتی موجود در بایگانی ثبت را بیش از 300 هزار پرونده نام برد و خاطر نشان کرد: در سال 1393 در ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری 19532  سند مالکیت  به صورت کاداستری یا تک برگی صادر شد.

هادیان در ادامه با ارائه گزارش از عملکرد ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری در اجرای قوانین مختلف ثبتی ، مهمترین مشکل این اداره را استیجاری بودن ساختمان آن نام برد.

در ادامه سردار علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز، طی سخنانی سیدعیسی هادیان را فردی پرکار ، امین و صاحب نظر دانستند که در دوران ریاست خود خدمات شایانی را به مردم شهرستان ساری ارائه نمودند.

 رئیس شورای اسلامی شهر ساری درادامه با اشاره به نقش ثبت اسناد و املاک در امنیت اقتصادی و اجتماعی جامعه تصریح کرد: هر فردی از بدو تولد از خدمات ثبت اسناد یعنی حق مالکیت استفاده نموده و این خدمات نه تنها با مرگ افراد تمام نمی شود  بلکه وارد مراحل جدیدتری می شود.

سردار شمشیر بند در ادامه با اشاره به مجموعه اقدامات شورای شهر و شهرداری ساری ، این فعالیتها را مصداق کار جهادی دانست و تصریح کرد : همه ما باید در بین خود این روحیه  جهادی را گسترش دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در پایان مهدی داودی را فرزند انقلاب و یادگار شهید دانست و افزود: انشالله با خدمت به مردم رضایت امام زمان و شهدا را کسب نمائیم.

در ادامه جلسه مهدی داودی رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری هم ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان در واگذاری امانت سنگین ، با اشاره به آیات قرآن امانت داری را مهم دانستند که خداوند در سوره مومن از نشانه های افراد با ایمان را امانت داری نام برد.

داودی در ادامه با اشاره به خدمات آقای هادیان در اداره ثبت اسناد و املاک ساری ، اظهار امیدواری کرد بتاند جانشین خوبی برای ایشان در ثبت ساری باشد، وی همچنین خواستار همکاری و همدلی همه کارکنان جهت خدمت بهتر به مردم شد و اساس جابجایی مدیران را بهبود ، تحول ، پویایی دانست و افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال  دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده با همکاری هم جانبه همکاران آن گونه که شایسته مردم شهرستان ساری می باشد به آنها خدمات ثبتی ارائه خواهیم داد.

در ادامه برنامه حکم ریاست مهدی داودی   قرائت و توسط مدیر کل ثبت استان به وی اهدا شد.

 همچنین با اهدا لوح و هدایایی از طرف مدیر کل ثبت استان و همکاران و سران دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق ثبت اسناد واملاک ساری  از زحمات سید عیس هادیان   تقدیر گردید.

جلسه باذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :