آخرین عناوین

سه شنبه 7 مرداد 1393-23:12 کد خبر:615

انتقاد شدید نماینده مردم نوشهر و چالوس از وزارت راه:

وزیر راه باید پاسخگوی مردم مازندران باشد

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترافیک شدید در جاده کندوان و انتقاد شدید از وزارت راه ،خطاب به وزیر راه گفت: چه کسی باید پاسخگوی مردم مازندران باشد.


به گزارش خزرخبر،قاسم احمدی‌لاشکی در گفت‌وگو با فارس، از وضعیت راهبندان و ترافیک شدید در جاده کندوان و عدم پاسخگویی مسئولان کشوری به ‌شدت انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به مشکلات جاده کندوان شد.

احمدی‌لاشکی گفت: ایجاد ترافیک شدید و قفل شدن جاده کندوان باعث بروز مشکلات بسیار زیادی برای اهالی در طول مسیر این جاده و به ویژه روستاییان شده است و زندگی آنها را دچار اختلال کرده است.

وی خطاب به رئیس جمهور و وزیر راه اعلام کرد که آیا از جاده کندوان خبر دارید و تصریح کرد: چه کسی می‌تواند شهامت داشته باشد که بگوید پروژه آزادراه تهران ـ شمال جزء پروژه‌های اولویت‌دار کشوری در حوزه راه نیست و چه کسی باید پاسخگوی مردم مظلوم منطقه باشند که امروز به‌خاطر یک‌طرفه شدن جاده کندوان نمی‌توانند به خانه‌هایشان برگردند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یا روستاها را تعطیل کنید یا فکری برای این جاده بکنید تا مردم و ساکنان حاشیه این جاده دیگر سرگردان و در راه مانده نشوند.

به گزارش فارس، امروز در پی ورود بی‌سابقه مسافران و گردشگران برای گذراندن تعطیلات بعد از عید فطر در مازندران، جاده کندوان یک طرفه شد و ترافیک بسیار شدیدی ایجاد شد و سبب راهبندان شده و عبور و مرور به شدت کند شده است، به ‌طوری که مسافرانی که ساعت هشت صبح از تهران به سمت چالوس حرکت کردند هنوز تا این ساعت که خبر مخابره می‌شود به چالوس نرسیده‌اند و همچنان در جاده‌ها گرفتار ترافیک شدید هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :