آخرین عناوین

چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394-10:1 کد خبر:6150

در « زربال » و « دربال » چه خبر است؟

مدیریت غیربومی و پروازی؛ بلای جان هزارکارگرمازنی!

تصميمات عجولانه و گاه خارج از ضوابط و مقررات و در یک کلمه ضعف مدیریتی ، اخراج بيش از ١٢٠ نفر از كاركنان و ايجاد درگيري با پرسنل، ارمغان مديريت پروازي غير بومي شركت زربال است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی شركت زربال  از ضعف مدیریت رنج می برد که هر لحظه بیم آن می رود تا خبر نگران کننده و تکان دهنده انحلال و تعطیلی آن منتشر شود .

این در شرایطی است که عبدالوحید فیاضی تذکرات جدی را به عنوان نماینده حوزه استقرار این شرکت در مجلس شورای اسلامی به مدیران ارشد کشوری مرتبط با آن داده است و خواستار توجه جدی مسئولان شده است .

بركناري هاي لحظه اي و پشيماني لحظه اي بعد، تصميمات عجولانه و گاه خارج از ضوابط و مقررات و در یک کلمه ضعف مدیریتی ، باعث بدهي بيش از ٤٠ ميليارد تومانی این شرکت گرديده است تا جایی که  تامين اموال شركت توسط طلب كاران وبي اعتباري در بين توزيع كنندگان علوفه در منطقه و كشور، افزايش بدهي در طول يكسال مديريت شركت زربال به بيش از ٣٠ ميليارد تومان، تعطيلي كشتارگاه دربال ساري ( میاندرود ) و اخراج بيش از ١٢٠ نفر از كاركنان و ايجاد درگيري با پرسنل شركت ، همگي ارمغان مديريت پروازي غير بومي شركت زربال كه اكثر اوقات كسي از حضورش مطلع نميباشد بوده است .

در آخرین شنیده ها از این شرکت  اینکه مديران بومي و كليدي شركت قائم مقام مدير عامل و معاون بازرگاني كه هنوز از عمر انتصابش ٢٤ ساعت نگذشته بود از سمت خود استعفا داده اند.

به نظر می رسد ادامه اين روند بي شك موجب تعطيلي شركت زربال با بيش از ٩٠٠ نفر پرسنل و ابهام در سرنوشت اموال آن خواهد گرديد که انتظار می رود استاندار ندبیر و امید و دیگر مسئولان نظارتی با ورود به این موضوع مانع از بیکاری نزدیک به هزار مازنی شوند و تا مشکلات این کارگران بیش از این عمیق نشده از آن جلوگیری نمایند .

شایان ذکر است اخیرا دوبار کارکنان شرکت دربال به عنوان زیرمجموعه شرکت زربال بدلیل عدم دریافت حقوق در مقابل فرمانداری میاندرود تجمع کردند که اخبار آن نیز رسانه ای شده است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :