آخرین عناوین

جمعه 8 تير 1397-22:25 کد خبر:61559

وضعیت بحرانی آب شرب بادله میاندورود:

توزیع آب شرب با تانکر بین اهالی روستای بادله/ مردم روستا چندین ساعت در روز آب ندارند

عضو شورای روستای بادله گفت: وضعیت آب شرب بادله در وضعیت بحرانی قرار دارد و مردم با قحطی چندین ساعته در روز روبرو هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از میانخبر، با آغاز فصل تابستان و گرمای هوا در شهرستان میاندورود نیاز استفاده مردم از آب بیشتر شده که این روزها در بخش گهرباران و بخش مرکزی با قطعی آب روبرو هستیم.

سیدمحمد کاظمی عضو شورای روستای بادله اظهار کرد: وضعیت آب شرب بادله در وضعیت بحرانی قرار دارد و مردم با قطعی چندین ساعته در روز روبرو هستند.

کاظمی بیان کرد: از چندین سال قبل نسبت به این موضوع هشدار داده بودیم اما توجه خاصی به آن نشد که امروز شاهد چنین وضعی هستیم که با تانکر در روستا آب توزیع می‌کنیم.

وی افزود: از چندین سال پیش آب روستای بادله به آب شهری واگذار شده بود اما متاسفانه آب شهری در روستای بادله به اندازه کافی توزیع نمی‌شود به همین دلیل اهالی روستا از کم آبی دچار مشکل هستند.

کاظمی خاطرنشان کرد: آب در هر لحظه و زمان نیاز اساسی انسان است و مسئولان برای رفع کم آبی اقدام کنند.

احمد سورکی‌آزاد عضو شورای روستای لالیم هم از کمبود آب شرب در این روستا انتقاد کرد و گفت: مردم روستا این روزها چندین ساعت در روز آب ندارند.

وی بیان کرد: برای افزایش آب ورودی به مخزن آب شرب روستا یک چاه توسط یکی از اهالی حفر شد و تقاضای انتقال برق به این محل برای برداشت آب از چاه را داریم.

سورکی آزاد تصریح کرد: اگر این اتفاق هر چه زودتر نیفتد در روزهای آینده دچار مشکل اساسی خواهیم شد و مجبوریم بین اهالی با تانکر آب توزیع کنیم.

موضوع کم آبی در شهرستان میاندورود موضوع جدی است که سال‌ها است مسئولان مختلف برای حل آن در تلاش هستند اما هنوز اقدام مناسب انجام نشده است تا همچنان با مشکل کم آبی در بیشتر روستاهای شهرستان روبرو باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :