آخرین عناوین

شنبه 9 تير 1397-18:10 کد خبر:61575

در دیدارمدیرکل فرودگاههای مازندران با نماینده ولی فقیه مطرح شد:

افزایش 25 درصدی پرواز استان نسبت به مدت مشابه

مدیرکل فرودگاههای مازندران در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: نسبت به سال ما قبل 25 درصد در تعداد پرواز و 30 درصد در اعزام و پذیرش مسافر رشد داشته ایم .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاههای مازندران ،سعداله وطن خواه مدیرکل فرودگاههای مازندران به همراه فرماندهان یگان حفاظت سپاه و پلیس فرودگاههای استان، معاونین و روسای ادارات ، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری دیدار کردند.

براساس این گزارش، مدیرکل فرودگاههای مازندران در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های عمرانی و توسعه فرودگاهی به افزایش پروازهای فرودگاههای استان طی یک سال گذشته اشاره کرد و افزود:در مجموع ، در سال گذشته نسبت به سال ما قبل 25 درصد در تعداد پرواز و 30 درصد در اعزام و پذیرش مسافر رشد داشته ایم.

وطن خواه به انجام پروژهای مختلف در فرودگاه ساری ازجمله توسعه اپرون ، عملیات آماده سازی سایت کمک ناوبری (ILS ) ،تملک اراضی، رفع موانع پروازی، جمع آوری دکل های برق فشار قوی ، تکمیل ترمینال مستقبلین و مشایعین وهمچنین توسعه ترمینال واحداث استخرذخیره آب درفرودگاه نوشهرو برچیدن شبکه هوایی مزاحم در محدوده پروازی و جابجایی تعدادی از درختان قدیمی واقع در آستانه باند پروازی در فرودگاه رامسردرجهت رفع موانع پروازی وارتقای سطح ایمنی وسلامت پروازها اشاره کرد و افزود:در سال گذشته اعتباری بالغ بر حدود 30 میلیارد تومان در فرودگاههای استان هزینه شده است.

مدیرکل فرودگاههای مازندران اظهار امیدواری کرد با راه اندازی و شروع عملیات پروازی شرکت هواپیمایی جدید بومی که پایگاه آن در فرودگاه ساری خواهد بود شاهد توسعه خطوط و افزایش مسیرهای جدید پروازی باشیم.

آیت الله طبرسی هم در این نشست ضمن خیر مقدم به حاضرین با ابراز خرسندی از روند توسعه فرودگاههای استان و اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش پروازهاوتوسعه فرودگاههای استان و ارتقای سطح ایمنی تقدیر و تشکر نمودند و افزود:ضمن اینکه برای مجموعه مدیران وکارکنان فرودگاهی از خداوند متعال طلب توفیق و پیشرفت روز افزون می نمایم هر گونه مساعدتی که در حوزه نمایندگی ولی فقیه متصورباشد دریغ نمی نماییم و آماده هرگونه کمک و همراهی هستیم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان ضمن اشاره به تاریخچه فرودگاه ساری، انجام امور فرودگاهی و خدمات مطلوب پروازی را یکی از پیشه های سخت و طاقت فرسا بر شمردند وابرازامیدواری کردنددرآینده شاهدافزایش پروازدرمسیرهای بیشتر وانجام پروازهای باری وتجاری دراستان باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :