آخرین عناوین

چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394-22:29 کد خبر:6159

مرد پشت پرده شهرداری ساری خبر داد:

آغاز به کار همزمان 5 دستگاه فنیشر برای اولین بار در ساری

مرد پشت پرده فعالیت های فنی و عمرانی شهرداری ساری گفت:امروز در روز شوراها،برای اولین بار در ساری،5 دستگاه فنیشر اقدام به آسفالت 6 پروژه همزمان در ساری انجام شد.


به گزارش خزرخبر،عباس رشیدی با بیان اینکه امروز 5 دستگاه فنیشر(دستگاه پخش آسفالت) همزمان در 5 پروژه ساری اقدام به آسفالت ریزی پروژه ها نموده اند افزود:دو دستگاه فنیشر در پروژه های میان گذر شمالی،یک دستگاه در پل بزرگ شهید نوری،یک دستگاه در رمپ های ورودی و خروجی جایگاه cngشهرداری ساری در صفرآباد و همچنین یک دستگاه در پروژه دور برگردان میاندرود فعالیت نموده اند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری که در ساعت 11 و نیم شب در پروژه ذغال چال (شهید نوری) به کار نظارت مشغول بود خاطر نشان کرد:تامین آسفالت این فیشرها همزمان از کارخانه های آسفالت ساری،بهشهر،نکا ،قائمشهر و بابل بوده است.

رشیدی با اعلام اینکه با حمایت ویژه اعضای شورای شهر ساری و شهردار ساری که با اختصاص بودجه مناسب حمایت کامل خود را از اقدامات این معاونت اعلام کرده و نشان داده اند اظهار داشت:آسفالت این پروژه ها با بالاترین کیفیت آسفالت ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون سابقه نداشته تا 5 دستگاه فیشر همزمان در سطح شهر ساری فعالیت نمایند تصریح کرد:در بهترین شرایط کاری معمولا دو دستگاه به صورت دستی آسفالت پروژه ها را انجام می داده اند اما این بار 5 دستگاه به صورت ماشینی و همزمان این آسفالت ها را انجام داده اند.

رشیدی که به مرد بی ادعا اما پرکار در شهرداری ساری معروف شده است همچنین افزود:همزمان با آسفالت این پروژه ها،روشنایی این پروژه ها هم انجام شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری با اشاره به اینکه قطار توسعه عمرانی شهرداری ساری با سرعت و کیفیت بالا در حرکت می باشد خاطر نشان کرد:افرادی که از این قطار جا مانده اند باید بدانند پروژه های چند ده میلیاردی دیگری نیز در آینده نزدیک آغاز خواهند شد.

رشیدی با انتقاد از برخی از افراد و رسانه ها که با کم لطفی و بی انصافی فعالیت های عمرانی شهرداری ساری را نادیده می گیرند اظهار داشت:تمام پروژه های عمرانی اعلام شده شهرداری ساری با بالاترین کیفیت و نظارت های مستمر و جدی و به صورت واقعی انجام می شوند و موارد اعلام شده فقط تبلیغات و به صورت مجازی نمی باشند.

این مسئول با بیان اینکه بدخواهان ساری بدانند که تیم فنی و عمرانی شهرداری ساری با حمایت اعضای شورا و شهردار با قوت به کار خود ادامه می دهد افزود:حمایت نماینده رهبری در استان و معاون عمرانی استاندار مازندران از شهردار و اعضای شورا وظیفه و مسئولیت ما را چند برابر نموده به طوری که به زودی پروژه هایی بزرگتر از پروژه های فوق انجام خواهند شد.

رشیدی با اشاره به اینکه منتقدین به فعالیت های عمرانی شهرداری را دعوت به بازدید از این پروژه ها می کنیم تصریح کرد:منتقدین نباید به دور از عدل و انصاف اقدامات انجام شده را نادیده بگیرند و بدانند تبلیغات واهی و دروغین آنها مردم را از شهرداری دور نخواهد کرد.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :