آخرین عناوین

چهارشنبه 8 مرداد 1393-18:9 کد خبر:616

رقابت صدا و سیما و عضو شورا بی نتیجه ماند

کیش و مات صدا و سیمای مازندران و یک عضو شورای شهر ؟!؟

صدا و سیمای مازندران در یک حرکت فرار به جلو،با پخش یک برنامه چالشی سعی در عدم پرداخت جریمه ساختمانی خود را داشت که نتیجه عکس داشته و نتوانست از پرداخت جریمه فرار کند.


به گزارش خزرخبر،در پی سخنان مهدی عبوری شهردار ساری در نماز جمعه ساری و اعلام او مبنی بر وصول مطالبات شهرداری از کلیه دستگاه های دولتی و غیر دولتی و عدم عقب نشینی از این موضوع، بسیاری از دستگاه ها سعی در حل این مشکل به هر طریق ممکن نموده اند.

صدا و سیمای مازندران نیز که بدهی 470 میلیون تومانی به شهرداری ساری بابت ساخت و ساز غیر مجاز دارد در ابتدا سعی نمود با واسطه قراردادن استاندار از این جریمه فرار کرده و از پرداخت آن جلوگیری نماید که خوشبختانه با پاسخ قاطع و منفی استاندار روبرو شده که اعلام نموده تمامی دستگاه ها موظف به پرداخت بدهی های خود به شهرداری می باشند.

پس از دریافت این پاسخ از سوی استانداری،صدا و سیمای مازندران سعی نمود با تهیه گزارشی انتقادی از یک مرکز جمع آوری و دپوی زباله در مرکز شهر ساری یعنی خیابان وصال و پخش آن ،که متعلق به برادر یکی از اعضای شورای شهر بوده که رابطه نزدیکی هم با صدا و سیما جهت شرکت در انتخابات آینده مجلس دارد ،به نوعی شهرداری را تحت فشار گذاشته تا از خواسته خود عقب نشینی نماید.

پس از برملا شدن این موضوع از سوی صدا و سیمای مازندران که بازخوردی عکس برای این سازمان داشت و پیگیری برخی از اعضای فعال شورای شهر ساری و بازدید از این مکان،سوالات بسیاری برای اعضای شورا و مردم بوجود آمد که امیدواریم این عضو شورا که طی چند هفته اخیر با همراهی برخی از رسانه های خاص به عناوین مختلف خود را مطرح کرده،بتواند جواب مردم را بدهد.

سوال اول این است که آیا سوگندی که روز اول بعد از ورود به شورا یاد کرده اند را ،در عمل اینطور اجرا می کنند؟

2- آیا بهداشت و سلامتی شهروندان آنقدر بی ارزش شده است که یکی از مهمترین خیابان های شهر توسط برادر این عضو ، به مرکز دپوی زباله تبدیل شود؟آیا این تخلف محرز نیست؟

3- زیر سوال بردن شهردار و دیگر اعضای شورای شهر با سوالات و موضوعات اعلام شده و اثبات نشده در جلسه شورا توسط این عضو،آیا به علت پلمپ کردن مرکز دفن زباله فوق که متعلق به برادر این عضو شورا بوده،نبوده است؟

صدا و سیمای مازندران نیز که در چند سال اخیر انتقادات زیادی را از سوی مردم بخاطر عملکرد ضعیف داشته ، متاسفانه همچنان راه و روش خود را ادامه می دهد.

باید به صدا و سیمای مازندران نیز که چندی است از رسانه های مجازی و مکتوب و فعال و تاثیر گذار استان غافل شده و قدرت بلامنازع رسانه ای را فقط در خود می بیند یادآور شویم که در عصر ارتباطات خاص زندگی می کنیم و با بودن اینترنت،لاین و ..... دیگر اشتیاق مردم به این دستگاه با برنامه های ضعیف ، مجریان تکراری و گزارشگران سفارشی که باعث نارضایتی مردم استان شده اند و انتقادات مردم را هم نادیده می گیرند، کم شده و دیگر جایگاه خاصی بین مردم ندارد.

امیدواریم شاهد آن باشیم که صدا وسیما در سریع ترین زمان نسبت به بدهی خود به شهرداری ساری اقدام نماید.

گزارش تصویری مربوط به مکان دپوی زباله و بازدید اعضای شورا از این مکان:

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • روابط عمومي
    شنبه 11 مرداد 1393-9:10


    صدا و سيما كه خود يك دستگاه فرهنگي و نيز فرهنگ ساز است در ابتدا مي بايست متعهد به پرداخت عوارض شهري (جهت توسعه فرهنگي و فيزيكي )باشد و همچنين پاسخگو به اشتباهات خود.
    صدا و سيماي مركز مازندران تغييري جزيي در كيفي سازي برنامه هاي خود داشته است و اصولا مديريت بر نحوه توليد برنامه ها، كارگرداني، اجرا و ساير موارد به شدت ضعيف است.
    بدون توهين مي گويم برنامه هاي استاني ما اغلب آب دوق خياري ساخته مي شود.
    برنامه هايي كه از سوي مردم نيز ديده مي شود عمدتا از سوي قشر محترم روستايي است و استقبال ساير اقشار بخصوص جوانان و نوجوانان بسيار ضعيف مي باشد.
    چه كسي پاسخگو ست؟!
    چه كسي مي تواند بپرسد؟؟؟؟؟؟
    نقش ساير رسانه ها و روشنفكران مازندران چيست؟؟؟!
    نظارت=؟؟؟؟؟؟؟؟
    راستي آقاي عبوري با اينكه صدا و سيمايي بود!!!