آخرین عناوین

پنجشنبه 10 ارديبهشت 1394-9:31 کد خبر:6163

نامه ای که شهرداری ساری را از لیگ برتری شدن منع کرد:

کارشکنی از همین شهر صورت گرفته است!/ پیشنهاد حمایت شهرداری ساری از استقلال

تخم حسادت همچنان در خاک ساری ریشه دارد و مشخصا از همین شهر ساری کارشکنی صورت گرفته است که با این وجود به ما اجازه تیمداری داده نخواهد شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش، صبح نخستین روز اردیبهشت ماه جلسه ای در شهرداری ساری برای خرید امتیاز لیگ برتری فوتبال برای مرکز استان مازندران برگزار شد.

نشستی که به میزبانی اتاق کوچک محمدی کیادهی و با حضور مهدی عبوری( شهردار ساری)، مسعود پیری(عضو شورای شهر ساری)، ابراهیم تقی پور(فوتبالیست مشهور ساروی) علیرضا اقبالی، عزت نوروزی و محمد قنبرپور برگزار شد .

عبوری، شهردار جوان ساری که با آمدنش به عمارت کامپوزیتی شهرداری تحولی در ساختار عمرانی و اجتماعی ساری ایجاد کرد، حالا به محبوب ترین شهردار ادوار مرکز استان بدل شده و در کوچه بازار اگر حرفی از مذاکرات هسته ای هم باشد به نحوی آن را به عبوری نسبت می دهند.

 او وعده های فراوانی داد که موفق شد به بسیاری از آنها عمل کند، اما اصلی ترین وعده ورزشی او یعنی "احیای تیم فوتبال شهرداری ساری" بلاتکلیف مانده و ساروی ها همچنان در حسرت تیم داری در سطح اول فوتبال ایران مانده اند.

اصلی ترین مسئله ای که در این نشست به آن اشاره شد همین قول شهردار بود که عبوری در پاسخ از کارشکنی هایی پرده برداشت که نشان می دهد تخم حسادت همچنان در خاک ساری ریشه دارد.

شهردار ساری گفت: «من به قولی که در جشن ۱۳ رجب سال های گذشته به مردم شهر ساری داده ام مثل تمامی قول هایم پایبندم، ما بودجه مورد نظر را برای خرید سهمیه یک تیم لیگ برتری فوتبال در شورای شهر ساری پیش بینی کردیم و این موضوع به تصویب رسیده و بودجه آن نیز آماده است و حتی از طریق نماینده تام الختیار خودم آقای محمدی کیادهی حتی با آقای بهروان ریاست هیات فوتبال استان مازندران و مسئولین فدراسیون مذاکراتی را داشته ایم.»

وی افزود: «به یکباره که ما در حال مذاکرات خوبی با چند تیم لیگ برتری و درآستانه لیگ برتری شدن و خواهان فروش سهیمه خود بودند، داشتیم نامه ای از وزارت کشور آمد مبنی بر اینکه تیم داری شهرداری های کشور در لیگ های حرفه ای ممنوع می باشد و طبق این نامه ما را از تیمداری در سطح لیگ حرفه ای منع کرده اند.»

عبوری ادامه داد:«نامه ای که طی چند روز گذشته به دست ما رسیده است ، مشخصا از همین شهر ساری کارشکنی صورت گرفته است که با این وجود به ما اجازه تیمداری در سطح حرفه ای با نام شهرداری داده نخواهد شد.»

با توجه به این نامه، آنچه ناگفته می ماند این است که پس چرا بسیاری از شهرداری ها کشور با نام شهرداری در مسابقات فوتبال شرکت می کنند و چرا اگر این قانون لازم الاجراست حق تیم داری از آنها گرفته نمی شود!

اگرچه در این جلسه به پیشنهاد حاضران قرار شد شهرداری ساری که دستش از تیم داری کوتاه شده از استقلال این شهر که مدیریتش با محمدی کیادهی است حمایت کند اما به هرحال نام استقلال ساری شاید برای تیمی که قرار است همه مردم مرکز استان را نمایندگی کند چندان خوشایند نباشد.

دست ساروی ها اینبار به دلیل نامه وزارت کشور از لیگ برتر کوتاه شد تا همه امیدشان به صنعت و شهدای ساری باشد، مگر روزی آنها را به سطح اول فوتبال ایران ببرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :