آخرین عناوین

جمعه 11 ارديبهشت 1394-13:47 کد خبر:6167

انتقاد امام جمعه مرزن‌آباد:

5 سال در انتظار گاز هستیم/شورای تأمین با مخالفان برخورد کند

امام جمعه مرزن‌آباد گفت: برخی از مردم خارج از حیطه قانون با اجرای پروژه گازرسانی مرزن‌آباد مخالفت می‌کنند که باید شورای تأمین با آنان برخورد کند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمود علیخانی در جلسه شورای اداری چالوس با اشاره به شعار سال 94، اظهار کرد: همدلی و هم‌زبانی یک مرحله بالاتر از وحدت است، چون گاهی وحدت فقط در ظاهر است، البته هملی و هم‌زبانی کار راحتی نیست چون سلیقه‌ها متفاوت است و باید صبر داشته باشیم.

وی حسن ظن و حسن نیت را لازمه همدلی بین ملت و دولت خواند و افزود: حسن ظن را باید از رهبر آموخت که فرمودند "به امریکا اعتماد ندارم، اما به فرزندان خود اعتماد دارم" و باید به رئیس جمهور، وزرا، فرماندارر و بقیه مسئولان اعتماد داشته باشیم.

امام جمعه مرزن‌آباد تصریح کرد: مسئولان باید نیازهای اصلی جامعه را بشناسند و به اولویت‌ها بپردازند، با شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های موجود و استفاده از تجربیات دولت‌های مترقی دیگر پیشرفت حاصل می‌شود.

علیخانی با اشاره به پروژه گازرسانی مرزن‌آباد تأکید کرد: مردم مرزن‌آباد پنج سال است در انتظار گاز هستند، اما هنوز این امر محقق نشده‌ است چون در کار قاطعیت وجود ندارد، اگر عده‌ای از مردم بدون توجه به قانون با اجرای این پروژه مخالفت می‌کنند، شورای تأمین باید با آنان برخورد کند.

وی گفت: با حرف زدن کاری از پیش نمی‌رود و این تأکید مقام معظم رهبری است، برگزاری بسیاری از همایش‌ها فقط دور ریختن سرمایه است و نتیجه‌ای در بر ندارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :