آخرین عناوین

چهارشنبه 13 تير 1397-23:17 کد خبر:61684

رئیس جمعیت هلال احمر آمل خبر داد:

پیداشدن جنازه مرد مفقود شده اراکی در رودخانه هراز

رئیس جمعیت هلال احمر آمل از یافتن جنازه مرد مفقود شده اراکی در رودخانه هراز خبر داد و گفت: تلاش‌ها برای یافتن جنازه دختر سه ساله همچنان ادامه دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،جمشید نیکزاد اظهار داشت: جنازه مرد مفقود شده اراکی در رودخانه هراز که سه روز گذشته برای نجات جان دختر سه ساله‌اش به رودخانه هراز سقوط کرد عصر امروز پیدا شد.

وی افزود: تلاش‌های عوامل امداد و نجات با اجرای عملیات جست ‌وجو برای یافتن جنازه دختر سه ساله سقوط کرده به داخل رودخانه هراز همچنان ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با بیان اینکه از روز گذشته تلاش‌های امدادگران جمعیت هلال احمر برای یافتن جنازه پدر و فرزند از روز گذشته شدت گرفت، بیان کرد:حدود ساعت 17 سه روز گذشته پدر و دختر اراکی در منطقه استراباکو و قلابن محور مواصلاتی هراز به داخل رودخانه خروشان هراز سقوط کردند.

این مسئول با اشاره به گزارش حادثه به وسیله تماس تلفنی با سامانه 112 جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: بلافاصله پس از اعلام سقوط امدادگران وارد میدان شدند در حالی که این کودک در منطقه تونل وانا به داخل رودخانه سقوط کرد و پدرش برای نجات جان فرزندش خود جانش را از دست داد و غرق شد.

نیکزاد با اشاره به حضور چهار تیم امداد و نجات پایگاه‌های کهرود، رینه، گزنک و پلور برای جست‌وجو اجساد در منطقه، تصریح کرد: رودخانه کبیر و خروشان هراز عملیات جست‌وجو از منطقه تونل وانا تا زیر پل پلیس راه بایجان محور هراز را در روزهای نخست بدون نتیجه باقی گذاشت ولی از امروز تلاش‌ها شدت بیشتر به خود گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :