آخرین عناوین

چهارشنبه 8 مرداد 1393-20:30 کد خبر:617

تخلف سازمان عمران شهرداری ساری آشکار شد:

کارخانه شن و ماسه و سنگ شکن شهرداری ساری پلمپ شد

رییس اداره محیط زیست ساری گفت:کارخانه شن و ماسه و سنگ شکن سازمان عمران شهرداری ساری در گرماب به علت رعایت نکردن موارد زیست محیطی پلمپ شد.


بهرام فغانی در گفتگوی اختصاصی با خزرخبر،با بیان اینکه این کارخانه به دلیل آلودگی زیست محیطی و بر طبق پایش های انجام شده دارای موارد خلاف زیست محیطی و آلودگی بوده و  20 روز هم به این سازمان جهت رفع موارد مورد نظر مهلت داده شد افزود: متاسفانه از سوی این سازمان اقدامی جهت رفع مشکلات به عمل نیامد.

وی خاطر نشان کرد:اخطار دومی هم با 48 ساعت مهلت داده ایم اما باز هم این سازمان اقدامی نکرد که مجبور به پلمپ این کارخانه شده ایم.

فغانی با اعلام اینکه 5 مرداد ماه این کارخانه طبق صورتجلسه انجام شده پلمپ شده است اظهار داشت:از نظر ما این کارخانه باید تا رفع مشکلات اعلام شده پلمپ باشد اما گزارش هایی به دست ما رسید که نشان می دهد  که متاسفانه دست اندرکاران این کارخانه از راه دیگری که پلمپ آن دست نخورده است نسبت به راه اندازی و استفاده مجدد از این کارخانه در حال استفاده می باشند.

وی با شاره به اینکه اگر اینکار هم صورت گرفته باشد نوعی بی احترامی به مرجع قضایی و قانون می باشد تصریح کرد:اگر موضوع استفاده مجدد تا فردا به ما ثابت شود مجبور به ارائه گزارشی دیگر به مرجع قضایی خواهیم شد که مطمئنا برخورد های ویژه ای خواهد شد.

فغانی در ادامه با اعلام اینکه هدف ما سنگ اندازی و پلمپ واحدهای خدمات رسان نمی باشد خاطر نشان کرد:این موضوع دلیلی برای تخلف دستگاه ها نمی باشد.

رییس محیط زیست ساری با اشاره به اینکه از سوی اداره آب و شرکت آب منطقه ای حدود یک ماه قبل به این واحد تذکراتی داده شده بود خاطر نشان کرد:اگر مسئولان این سازمان و شهرداری ساری اقدامات لازم را جهت بهبود و رفع مشکلات مورد نظر انجام دهند مطمئنا ما نیز همکاری های لازم را خواهیم داشت.

بر پایه این گزارش،موارد دیگری نیز بزودی منتشر می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :