آخرین عناوین

جمعه 15 تير 1397-12:10 کد خبر:61706

روز پرحادثه در دریای خزر:

غرق شدن 3 نفر در دریای مازندران

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پرشکی مازندران از غرق شدن سه نفر در دریای مازندران طی روز جاری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، زکریا اشکپور از غرق شدن ۳ نفر در دریای خزر خبر داد و اظهار داشت: سه نفر نیز در این ارتباط راهی بیمارستان شدند.

وی افزود:در ساعت ۱۱:۱۷ در ساحل پرواز چالوس یک مرد ۶۰ ساله در خارج از طرح سالم‌سازی غرق شد و جان باخت و ساعت ۱۳:۰۹ دو مرد ۱۹ و ۳۸ ساله در شهر نور،کوچه تامین اجتماعی در خارج از طرح سالم‌سازی دریا غرق شدند و جان باختند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پرشکی مازندران بیان کرد:در هر دو مورد متاسفانه اقدامات احیاء پیشرفته توسط تیم‌های اورژانس اعزامی موثر واقع نشده است.

وی در ادامه از نجات سه نفر از غرق شدن حتمی در دریای خزر خبر داد و گفت: ساعت ۲۰:۳۰ در شهر سلمانشهر، پلاژ قو، مرد ۱۹ ساله که اقدام به شنا در خارج از طرح سالم‌سازی کرده بود، در حال غرق شدن بود که با خروج از آب توسط نیروهای امدادی، توسط تیم پایگاه اورژانس سلمانشهر تحت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی قرار گرفت و به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شده است.

اشکپور اضافه کرد: در ساعت ۲۰:۵۷ در چالوس ساحل شیلات دو خانم ۱۵ و ۳۴ ساله که در خارج از طرح سالم‌سازی اقدام به شنا کرده بودند در حال غرق شدن بودند که پس از خروج از آب توسط تیم اورژانس چالوس پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :