آخرین عناوین

شنبه 16 تير 1397-12:35 کد خبر:61726

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

هوای مازندران خنک می‌شود/بارش‌های تابستانه طی امروز و فردا

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز و فردا به‌ تدریج شاهد ابرناکی آسمان، وزش باد و رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده در آسمان مازندران خواهیم بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،احمد اسدی اظهار داشت: دیروز بیشینه دما یکی دو درجه کاهش یافت که بیشینه دما مربوط به ساری، قائم‌شهر و گلوگاه  با 36 درجه و کمینه دما مربوط به بلده  با 13 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

وی بیان کرد: انتظار داریم طی امروز و فردا تقویت جریانات شمالی و عبور امواج کم و بیش ناپایدار تراز میانی شرایط برای ابرناکی آسمان مازندران و همچنین وزش باد مهیا شود که به‌ ویژه اواخر امروز تا فردا شاهد رگبار و رعد وبرق‌های پراکنده در آسمان مازندران خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران افزود: انتظار داریم بیشینه دمای هوا تا فردا حدود سه تا پنج درجه کاهش یابد.

اسدی تصریح کرد: براساس آخرین تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز دوشنبه به‌تدریج جو پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود و با تقویت و استقرار الگوی تابستانه انتظار داریم شاهد آسمانی عمدتا صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش مجدد دمای هوا باشیم.

وی اضافه کرد:انتظار داریم در این مدت دمای هوا در مناطق غربی تا 34 درجه و در مناطق شرقی و مرکزی از 34 تا 37 درجه متغیر باشد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی، خاطرنشان کرد:دریای مازندران نیز طی امروز و فردا مواج پیش‌بینی می‌شود که برای شنا مناسب نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :