آخرین عناوین

يکشنبه 17 تير 1397-18:11 کد خبر:61750

مدیر کل هواشناسی مازندران هشدار داد:

کاهش دما و افزایش رطوبت آسمان مازندران/هشدار درباره طغیان برخی بیماری‌ها

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بارش‌های پراکنده تابستان دما را کاهش و رطوبت را خیلی افزایش داده است و به‌ دلیل رطوبت بالای دمای هوا طغیان برخی آفات را داریم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،سیدمحمدرضا رضوی اظهار داشت: از روز گذشته شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران بودیم که از سه تا هفت میلی‌متر متغیر بود.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌ها تا امشب در آسمان مازندران ادامه دارد، اضافه کرد: این بارش‌های پراکنده تابستان دما را کاهش و رطوبت را خیلی افزایش داده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران افزود: همچنین به‌دلیل رطوبت بالای دمای هوا طغیان برخی آفات را داریم که باید کشاورزان به این مهم توجه کنند.

رضوی با بیان اینکه از فردا آسمان مازندران رو به گرمی می‌رود، گفت: همچنین دمای هوا نیز تا اوایل هفته آینده حدود 34 تا 37 درجه متغیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: به‌دلیل رطوبت بالای هوا دمای احساسی بیشتر از دمای واقعی است ولی مزیت آن این بوده که با بادی خنک و یا پنکه خنک می‌شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران یادآور شد: براساس پیش‌بینی از وضعیت هوای تابستان امسال در استان میانگین حدود یک درجه پایین‌تر از نرمال خواهد بود.

رضوی در پایان گفت: دریای مازندران تا روز دوشنبه به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای شنا مناسب نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :