آخرین عناوین

دوشنبه 18 تير 1397-14:27 کد خبر:61760

انتصابی نو در ناجای مازندران:

معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ساری

طی حکمی فرمانده جدید انتظامی شهرستان ساری معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، طی حکمی ناصرعلی صفرپور به سمت فرمانده جدید انتظامی شهرستان ساری معرفی شد.

براساس این گزارش،سید محمود میرفیضی در مراسم معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ساری که با حضور با فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار ساری که در سالن کنفرانس ستاد انتظامی استان برگزار شد با اشاره به نقش امنیت در افزایش سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در کشور، گفت: امنیت از بسترهای لازم برای سرمایه گذاری و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ایستادگی در مقابل زیاد خواهی دشمنان نظام و استفاده از ظرفیت های داخلی، افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات جامعه ایجاد فرصت هایی برای افزایش تولید و اشتغال در جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: امنیت از مهمترین زیر ساخت های توسعه فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی جامعه است و لازمه افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس، ایجاد بسترهای لازم برای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه و تحقق امنیت پایدار است.

میرفیضی پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم را از مهمترین ماموریت های نیروی انتظامی برشمرد و اذعان داشت: با توجه به رویکرد جامعه محوری پلیس این نیرو همواره به عنوان یار مهربان مردم در کنار آنان خواهد بود.

این مقام انتظامی استان مازندران ارتقاء امنیت، انجام طرح های پیشگیرانه و رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین را گامی موثر در پیشگیری اجتماعی برشمرد.

میرفیضی با اشاره به استفاده از فن آوری های روز دنیا برای افزایش رضایتمندی مردم از پلیس، از اجرای طرح پلیس همراه در مرکز استان خبر داد و گفت: حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، کاهش هزینه و افزایش کیفی ماموریت ها و رسیدگی به موقع به ماموریت های محوله از جمله مزایای اجرای این طرح است.

در پایان این نشست ضمن قدردانی از سرهنگ بازنشسته زیدالله کاظمی فرمانده سابق انتظامی ساری طی حکمی سرهنگ ناصرعلی صفرپور به سمت فرمانده جدید انتظامی شهرستان معرفی شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :