آخرین عناوین

دوشنبه 18 تير 1397-14:46 کد خبر:61763

شهردار جویبار اعلام کرد:

هیچ بده بستانی با کسی در شهرداری نداریم

شهردار جویبار به حاشیه‌های ایجاد شده در مورد پیمانکاری مدیریت جمعه‌ بازار اشاره کرد و گفت: هیچ بده بستانی باکسی نداریم و جانب‌ داری از کسی نمی‌کنیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، علی یاری در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با بیان اینکه عاشق کار، شهر و مردم شهرم هستم و این شعار نیست بلکه اعتقاد قلبی من است اظهار داشت: با شناخت کامل از وضعیت شهرداری پا به این عرصه گذاشتم زیرا احساس کردم باید دینم را به شهرم ادا کنم.

وی با اشاره به اینکه حدود 400 کوچه خاکی در شهر جویبار وجود دارد اظهار کرد: امسال یک میلیارد و 70 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات داخلی برای آسفالت کوچه‌های خاکی در نظر گرفته ‌شده است.

شهردار جویبار بیان کرد:هدف ما ابتدا کوچه‌هایی است که از قبل به ‌صورت مشارکتی از مردم پول دریافت شده آسفالت شود و پس‌ازآن کوچه‌های اولویت‌دار در دستور کار قرار دارد.

یاری افزود:پیاده‌روسازی در سطح شهر که باعث رونق اقتصادی برای کاسبان، کاهش بار ترافیکی و افزایش سلامت مردم می‌شود در چند نقطه شهر در حال انجام است و برای اولین بار مناسب‌سازی پیاده‌روها برای افراد معلول و نابینا انجام می‌گیرد.

وی به حاشیه‌های ایجادشده در مورد پیمانکاری مدیریت جمعه‌ بازار اشاره و عنوان کرد:هیچ بده بستانی باکسی نداریم و جانب‌داری از کسی نمی‌کنیم؛ تمام دستگاه‌های نظارتی صحت و سلامت مزایده را تائید کردند و برخی شرکت‌کنندگان در این مزایده مدارکشان ناقص بود و کنار گذاشته شدند و همان آن‌ها به دنبال ایجاد حاشیه هستند.

شهردار جویبار تأکید کرد: با صبر، همکاری و همراهی مسئولان شهری مسیر قانونی را طی خواهیم کرد و نتیجه این مزایده به‌زودی مشخص خواهد شد.

یاری بابیان اینکه طرح و برنامه شهرداری در قالب بودجه سال 97 ارائه‌شده است گفت: طرح و برنامه شهرداری در قالب بودجه گنجانده و به شورا شهر ارائه‌شده که در آن سهم هر محله و منطقه از کارهای عمرانی مشخص شده و هدف ما در آن ایجاد یک درآمد پایدار برای شهرداری است.

وی به کمبود ماشین‌آلات جمع‌آوری زباله اشاره و تصریح کرد: با کمبود ماشین‌آلات جمع‌آوری زباله در شهر مواجه هستیم که در این راستا اقداماتی انجام داده‌ایم تا کمبودهای این بخش جبران شود.

شهردار جویبار خاطرنشان کرد: نورپردازی، مبلمان کردن برخی نقاط شهری، برگزاری جشن‌های یلدا، روز مادر، روز کارگر، نوروز خوانی، جشنواره رنگ‌آمیزی تخم‌مرغ سفالی و جشن رمضان ازجمله برنامه‌های شهرداری در جهت ایجاد نشاط اجتماعی بوده است.

وی نامه سردار سلیمانی به رئیس‌جمهور کشورمان را نمونه عالی همکاری، همدلی و وحدت دانست و گفت: برای خدمت به مردم و توسعه و عمران شهر راهی جز همدلی و همکاری نداریم که در این راه نیازمند مشارکت مردم و کمک مسئولان شهرستانی هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :