آخرین عناوین

چهارشنبه 8 مرداد 1393-22:16 کد خبر:618

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری ساری خبر داد:

تلاش برای خودکفایی در تولید محصولات بتنی و سنگی مورد نیاز

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری گفت:این سازمان در بحث خودکفایی در تولیدات محصولات مختلف بتنی و سنگی در سه شیفت مشغول بکار می باشد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان عمران شهرداری ساری ، اين سازمان با آغاز سال ۱۳۹۳ ، تمامي تلاش خود را به افزايش سطح خدمات رساني به شهر و شهروندان ساروي در حوزه مربوطه معطوف ساخته است .

اين سازمان كه حمايت هاي همه جانبه مديران شهري را به همراه خود مي بيند توانسته مجري بسياري از پروژه هاي عمراني شهر ساري باشد كه اجراي بسياري از آنها در تأمين عمران و آباداني اين شهر تأثيرات شاياني داشته است .

با عنايت به اين مقدمه كوتاه سازمان عمران طي ۱۲۰ روز گذشته پروژه هاي متعددي را اجرا و به اتمام رسانده است بر همين اساس سيد كمال آقاميري مديرعامل اين سازمان با بيان اينكه با تلاش تيم هاي عملياتي و راهسازي اين سازمان در ۴ ماه ابتدايي سال بيش از ۴۰ كوچه و محله از سطح شهر زيرسازي شده ، گفت : در همين ارتباط مي توان از خيابان اصلي پل گردن ، كوچه ستايش از شهيد فهميده بلوار كشاورز ، كوچه شهيد شيخي از خيابان ارم ، ميانگذر شمالي ، خيابان آزادگان از بلوار امام رضا(ع) ، كوچه اركيده از جواديه ، كوچه استاد شهريار از خيابان ۲۲ بهمن ، كوچه شهيد صادقي از احمدي آزاد ، كوچه رازجو از انتهاي دخانيات و ... ياد كرد .

مديرعامل سازمان عمران از اجرا و اتمام عمليات آماده سازي و آسفالت در ۳۰ كوچه و خيابان شهر ساري خبر داد و افزود : كوچه احد از بلوار طالقاني ، خيابان باهنر از معلم ، ايثار ۵ از بلوار كشاورز ، بن بست طراوت از كوچه شهيد عبدي دخانيات ، كوچه شهيد سليمي از صاحب الزمان بلوار كشاورز ، كوچه شهيد اميري ، كوچه هاي عدالت و وحدت از سروينه باغ ، باند كندروي بلوار آزادي ، خيابان شهيد قاسمي و ... نام برخي از محلاتي بودند كه اين پروژه در راستاي عمران و آباداني در آنها به انجام رسيد .

اين مسئول در سازمان عمران با اشاره به بحث هدايت آب هاي سطحي به عنوان يكي از نيازهاي مبرم شهر ساري افزود : عمليات احداث كانال در كمربندي شرقي جنب سپاه كربلا ، كوچه بيست و پنجم خيابان ۲۲ بهمن ، كوچه مردانشاهي از سلمان فارسي ، كوي پاسدار از بلوار پاسداران ، كوچه بنفشه از بلوار فرح آباد ، خيابان غفاري از بلوار كشاورز و همچنين نصب جدول كانيو در ميانگذر شمالي ، سه راه جويبار ، كوچه استاد شهريار از خيابان ۲۲ بهمن و بلوار آزادي پروژه هايي بوده كه در همين راستا توسط تيم هاي عملياتي اين سازمان اجرا و برخي نيز در جريان است . وي به اجراي نوه بتني در ۷ محله ساري به عنوان بخشي ديگر از فعاليت هاي عمراني اين سازمان اشاره كرد و اظهار داشت : كوچه آلاله از بلوار پاسداران ، كوچه بخشي از بلوار امام رضا (ع) ، كوچه قائم ۶ از سيد الشهدا بلوار فرح آباد ، آخرين كوچه خيابان بعثت ، كوچه شهيد اميري از پشت هتل مازندران ، كوچه جورابلو از بلوار كشاورز و كوچه امير المومنين از بلوار امام رضا (ع) محلاتي بودند كه پروژه مذكور در آنها اجرا شده است به گفته آقاميري در ۵ محله از خيابان هاي سطح شهر شاهد عمليات پياده رو سازي براي سهولت در عبور و مرور شهروندان بوده ايم كه مي توان از خيابان شهيد نوري ، خيابان معلم ، بلوار امير مازندراني ، بلوار آزادي و بازار شهيد رجايي در خيابان جمهوري اسلامي ياد كرد .

مديرعامل اين سازمان تابعه شهرداري مركز مازندران از پروژه هاي ميانگذر شمالي ، احداث ديوار در نقاط مختلف شهر ، زيرگذر ارتباطي در بلوار عسگري محمديان ، پروژه پل به پل ، تعريض معابر عمومي به عنوان ديگر پروژه هاي اين سازمان ياد كرد و خاطر نشان ساخت : اين سازمان در بحث خودكفايي در توليدات محصولات مختلف بتني و سنگي ، به صورت مستمر و در سه شيفت كاري در كارخانه هاي سنگ شكن و كارگاه بتن مشغول توليدات گوناگون براي تأمين نيازهاي پروژه هاي عمرانيست كه اين امر علاوه بر صرفه جويي در هزينه ها و خودكفايي شهرداري ساري در اين حوزه عمراني ، مي تواند بهره وري سازمان عمران را افزايش دهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :