آخرین عناوین

چهارشنبه 20 تير 1397-17:35 کد خبر:61812

اولتیماتوم مردم نکا به استانداری مازندران!!

برای اعاده حقوق تضییع شده خود منتظر مسئولی نخواهیم ماند

مردم نکا در اولتیماتومی خطاب به استاندار مازندران گفتند:ظرف مدت ده روز پاسخی روشن نسبت به توقف طرح انحراف رودخانه نکارود داده نشود، منتظر مسئولی نخواهند ماند.


به گزارش خزرتیترخبر، مردم نکا در نامه ای به استاندار مازندران خواستار توقف طرح انحراف رودخانه نکارود و تعیین تکلیف وضعیت بهره برداری های غیر اصولی شدند.

براساس این گزارش، در این نامه خطاب به استاندار مازندران نوشتند:

استاندار محترم مازندران جناب آقای اسلامی

با سلام؛ احتراما به استحضار می رسانم، علی رغم پیگیری های فعالین و مردم و مسئولین نکایی به جهت درخواست توقف طرح انحراف و انتقال آب بین حوضه ای رودخانه نکارود از سد گلورد نکا به سمت بهشهر، متعاقب نامه قبلی اینجانب به شماره ۱/ ۲۷۲۴۴ به تاریخ ، بعد از گذشت قریب یک ماه که بی پاسخ مانده است؛ این طرح به امر شرکت آب منطقه ای و بوسیله شرکت پیمانکار به ۱۳۹۷ / ۳ / ۲۲ مرحله اجرا رسیده است؟

مخالفت با این طرح و مخالفت با بهره برداری غیر اصولی از آبهای زیرزمینی نکا که هم اکنون بوسیله بیش از ده حلقه چاه به سمت بهشهر و چندین حلقه جاه دیگر به مناطق دیگر منتقل می گردد؛ مطالبه عمومی مردم نکا هست.

به نمایندگی از مردم نکا و بیش از ۱۰۰۰ نفر که بیانیه پویش مردمی توقف تاراج آب نکا را امضا کرده اند و پیوست نامه شده است، اعلام می دارم ظرف مدت ده روز نسبت به پاسخ روشن به این مطالبه عمومی از طرف استانداری محترم بوسیله توقف طرح انحراف رودخانه نکارود و مذاکره برای تعیین تکلیف وضعیت بهره برداری های غیر اصولی سفره های آب زیرزمینی نکا که موجب فروکش کردن آبخوان های نکا شده است، اقدام گردد، در صورت عدم پاسخگویی واضح و به موقع، مردم نکا نسبت به اعاده حقوق تضییع شده خود و برای حفظ انفال و منابع طبیعی و محیط زیست و کشاورزی نسل امروز و فردای شهرستان نکا، عمل خواهند کرد و منتظر مسئول دیگری نخواهند ماند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :