آخرین عناوین

جمعه 22 تير 1397-20:5 کد خبر:61863

سخنگوی اورژانس 115بابل خبر داد:

مرگ کارمند اداره برق در بابل به دلیل برق‌گرفتگی

کارمند اداره برق شهرستان بابل هنگام انجام وظیفه دچار برق گرفتگی بر روی یکی از دکل‌های برق شد و در دم جان خود را از دست داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، کارمند اداره برق شهرستان بابل هنگام انجام وظیفه دچار برق گرفتگی بر روی یکی از دکل‌های برق شد و در دم جان خود را از دست داد.

مهدی غلام‌‌‌نیا روشن، سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌‌های پزشکی بابل در تشریح جزییات این خبر گفت: پنجشنبه شب طی گزارش به مرکز پیام ارتباطات اورژانس بابل مبنی بر برق گرفتگی فردی در جاده قدیم بابل به آمل، پرسنل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پایگاه اورژانس احمد چاله پی بعد از هفت دقیقه به محل این حادثه واقع در بالا احمد چاله پی روستای خطیب بابل رسیدند، اظهار داشت: نیروی شرکتی اداره برق بابل که در بالای دکل برق مشغول انجام کار بود، دچار برق گرفتگی شد.

سخنگوی اورژانس بابل با اشاره به اینکه پیش از حضور ماموران اورژانس، اهالی منطقه این جوان ۳۲ ساله را از بالای دکل برق به پایین آورده بودند، تصریح کرد: به دلیل شدت آسیب‌‌‌‌‌‌دیدگی ناشی از برق‌‌‌گرفتگی، اقدامات پزشکی احیا برای بازگرداندن وی به زندگی نتیجه نداشت.

وی اضافه کرد: با این وجود و محرز بودن فوت این فرد، ماموران اورژانس پیکر وی را به بیمارستان روحانی بابل انتقال دادند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :