آخرین عناوین

يکشنبه 24 تير 1397-8:46 کد خبر:61895

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران اعلام کرد:

نجات بیش از هزار غریق در سواحل مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: هزار و ۱۵۵ غریق امسال در آب‌ های ساحلی مازندران نجات یافتند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ،مجتبی اکبری با اعلام استقرار بیش از هزار نجاتگر و ناجی غریق در ۳۷۶ نقطه پرخطر ساحل استان، اظهار داشت: تیم‌های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق دراول خرداد ۹۷ تا ۲۱ تیرماه ۹۷ موفق شدند هزار و ۱۵۵ غریق را از خطر مرگ نجات دهند.

وی افزود:درهمین مدت نجاتگران هلال احمر ۲۹ مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند و دو هزار و ۷۰۰ نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات ساحلی هلال احمر مازندران ازخدمات امدادی سرپایی برخوردارشدند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت:عملیات اجرایی طرح امداد و نجات ساحلی در ایام تابستان با مدیریت جمعیت هلال احمراستان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در نوار ساحلی مازندران در دست اجرا می‌باشد.

اکبری افزود: جمعیت هلال احمر استان امسال نیز مانند پارسال با تمام توان عملیاتی و امدادی دراجرای این طرح حضوری فعال ومحوری دارد.

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: در این عملیات‌ها ۲۵ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی، ۶۰ دستگاه موتور سیکلت، ۱۰ فروند قایق نجات و ۱۳ فروند جت اسکی مشارکت داشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :