آخرین عناوین

دوشنبه 25 تير 1397-9:23 کد خبر:61920

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری خبر داد:

راه اندازی سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند)

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری گفت: سامانه سپند به منظور پایش ناوگان دانش‌آموزی در ساری راه اندازی گردید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ساری از راه‌اندازی سامانه سپند به منظور پایش ناوگان دانش‌آموزی در ساری خبرداد و گفت: ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس در سال تحصیلی ۹۸_۹۷ در این سامانه ضرورت دارد.

حمیدرضا فضل اله نژاد اظهار داشت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل جدید آئین‌نامه اجرایی ایاب و ذهاب دانش‌آموزان از سوی وزارت کشور و تأکید بر استفاده سامانه‌های نوین در این حوزه و با توجه به اینکه متولی اصلی امر حمل و نقل دانش‌آموزان سازمان‌های تاکسیرانی در سراسر کشور شناخته شده‌اند، متقاضیان برای انجام این امر باید در سایت سامانه ثبت‌نام کرده و جهت انجام مراحـل بعدی به این سازمان مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: پیمانکاران، مدیران مدارس، رانندگان تاکسی و دانش‌آموزان باید برای دسترسی آسان‌تر، اطلاعات خود را در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی به آدرس irtusepand.ir وارد کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری گفت: در مرحله نخست این طرح ثبت‌نام مدیران مدارس، پیمانکاران و رانندگان در سامانه سپند آغاز شده و دانش‌آموزان هم از نیمه دوم شهریور ماه می‌توانند در این سامانه ثبت‌‌نام کنند.

وی افزود: ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات حمل و نقل دانش‌آموزان، اجرایی شدن قوانین و مقررات مربوطه، افزایش و بهبود کیفیت خدمات برای افزایش امنیت و ایمنی دانش‌آموزان به همراه خدمات مطلوبتر برای ایجاد حس آسودگی خاطر نسبی والدین، هویت‌سازی و متمایز کردن ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزان، خدمات نرم‌افزار مبتنی بر تلفن همراه برای استفاده از خدمات نرم‌افزاری رصد و پایش سفر دانش‌آموزی از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مرکز استان  بیان کرد: در سامانه سپند رانندگان می‌توانند مسیر‌ها و محل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند و خانواده‌ها هم با نصب نرم افزار در تلفن همراه خود می‌توانند از ساعت رفت و برگشت فرزند خود اطلاع یابند که این امر موجب اطمینان خاطر خانواده‌ها از رفت و آمد فرزندانشان می‌شود.

فضل اله نژاد گفت: امسال نیز با توجه به نوسازی خودروهای فرسوده و ورود برلیانس به مرکز استان خودروهای بیشتری در امر جابه‌جایی و انتقال در خدمت دانش‌آموزان مدارس باشند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری خاطرنشان کرد: خانواده‌ها سرویس مدارس فرزندان اعم ازخودروهای پلاک عمومی و پلاک شخصی خود را تحت نظارت سازمان تاکسیرانی پیگیری کنند تا از هرگونه حوادث جانی، مالی و اخلاقی پیشگیری شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :