آخرین عناوین

سه شنبه 26 تير 1397-12:33 کد خبر:61950

پایانِ 35 سال خدمت صادقانه :

درخواست بازنشستگی فرماندارسوادکوه شمالی بعد از 35 سال خدمت

فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی بعد از 35 سال خدمت ، درخواست بازشستگی داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازمازنی خبر، فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی بعد از 35 سال خدمت در نظام جمهوری اسلامی ، درخواست بازشستگی داد.

براساس این گزارش، محمدرضا منصوریان که یکی از فرمانداران موفق دولت های یازدهم و دوازدهم در استان مازندران محسوب می شد، درخواست بازنشستگی خود را به استاندار تقدیم کرد.

منصوریان سال ها مسئولیت دفتر استاندارانی چون کشاورزیان، انصاری و پنجه فولادگران را برعهده داشت،او بین سال های 82 تا 84 رییس دفتر محمدهاشم مهیمنی «استاندار وقت گلستان» شد و سپس به ساری بازگشت و از سال 84 به عنوان کارشناس بودجه جاری و سپس عمرانی فعالیت کرد.

وی در ادامه رییس گروه برنامه ریزی ساختار اداری استانداری شد و آخرین سمت او قبل از فرمانداری سوادکوه شمالی ، ریاست گروه امور استخدامی استانداری مازندران بود.

منصوریان جز مدیران شناسنامه دار دولت تدبیر و امید محسوب می شد که هیچگاه عقاید فکری خود را فدای منافع و صندلی های مسئولیتی نکرد.

وی بعد از اینکه درخواست بازنشستگی خود را به استاندار مازندران تقدیم کرد ، با حضور در دفتر «مازنی خبر» اظهار داشت: بدنه دولت نیاز به مدیران جوان دارد.

وی افزود:برای تقویت نظام باید از گردش نخبگان و جوانان متعهد و کاربلد در بدنه اداری کشور استفاده شود تا خون تازه ای در این سیستم جاری گردد.

براساس این گزارش ، گفته می شود به زودی دو فرماندار دیگر مازندران نیز درخواست بازنشستگی خود را به استاندار ارائه خواهند داد.

امیدواریم استاندار مازندران و معاون سیاسی امنیتی استانداری، از افراد جوان ، امتحان پس داده و سالم وزارت کشوری در فرمانداری های مازندران استفاده نماید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :