آخرین عناوین

جمعه 10 مرداد 1393-15:59 کد خبر:620

مدیر شرکت ملی پخش نفت منطقه ساری:

مصرف بنزین بیش از 2 برابر روزهای عادی شده است

مدیر شرکت ملی پخش فرآروده های نفتی منطقه ساری گفت:مصرف بنزین و فرآورده های نفتی در روزهای اخیر چندین برابر روزهای عادی شده است.


حسینعلی طالبی در گفتگو با خزرخبر افزود:با پایان یافتن تعطیلات و سوخت گیری مسافرین در مبدا و مخصوصا ساری و مناطق اطراف،از ساعت 12 دیشب تا ساعت 14 امروز جمعه 10 مرداد ماه،بیش از 3میلیون و 100 هزار لیتر مجموع بنزین سوپر و معمولی به مصرف رسیده است.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به گزارش های ارائه شده مصرف بنزین و فرآورده های آن در روز یکشنبه5 مرداد ماه 4 میلیون و 612 هزار لیتر،روز دوشنبه 4 میلیون و 333 هزار لیتر،سه شنبه 4 میلیون و 439 هزار لیتر ، چهار شنبه 4 میلیون و 764هزار لیتر و در روز 5 شنبه 4 میلیون و 765 هزار لیتر بوده است.

طالبی اظهار داشت:با توجه به اینکه مصرف بنزین در روزهای معمولی و عادی معمولا حدود 2 تا 2و نیم میلیون لیتر می باشد در نتیجه در روزهای تعطیلی اخیرافزایش 2 برابری را شاهد بوده ایم.

وی تصریح کرد:پیش بینی می شود این افزایش مصرف تا روز سه شنبه هفته بعد هم ادامه داشته باشد.

طالبی در ادامه خاطر نشان کرد:در صورتی که در بحث سوخت مسافران دچار مشکل شده اند می توانند با تلفن 09627 و یا 01133270140 با همکاران کشیک ما تماس گرفته تا نسبت به حل مشکل آنها اقدام گردد و اگر هم شکایتی دارند اعلام نمایند تا همکاران ما در سریعترین زمان نسبت به حل مشکل و رسیدگی به شکایات آنها اقدام نمایند.

طالبی با اشاره به اینکه تمام جایگاه های سوخت فعال می باشند و از نظر تأمین و توزیع بنزین و سایر فرآورده‌های نفتی مشکل خاصی تاکنون گزارش نشده و همکاران ما نیز به تمام جایگاه ها سرکشی و بازرسی می نمایند افزود: هم اکنون کلیه جایگاه‌های عرضه سوخت فعال بوده و پیش بینی های لازم هم برای بعد از تعطیلات شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :