آخرین عناوین

شنبه 30 تير 1397-16:40 کد خبر:62042

انتقادات،تذکرات و آخرین خبرها از اوضاع جدید در شهرداری ساری:

تذکر و انتقاد شدید به معاون اداری و مالی شهرداری ساری در جلسه شورای شهر

بیست و ششمین جلسه شورای شهر ساری با تذکرات و انتقادات شدید به معاون اداری و مالی شهرداری ساری آغاز شد.


به گزارش خزرتیترخبر، بیست و ششمین جلسه شورای شهر ساری امروز در حالی آغاز به کار کرد که با تذکر و انتقاد شدید به معاون اداری و مالی شهرداری ساری همراه بود.

براساس این گزارش،جلسه راس ساعت ۱۶ با حضور تمامی اعضای شورا تشکیل شده است، فرزانه و رشیدی معاونان شهردار،به نمایندگی از شهردار در جلسه حضور یافته اند.

&زلیکانی

کانال تلگرامی A جدیداً آغاز به کار نموده که مسئولین آن مشخص نیستند، متاسفانه با افترا و دروغ و شایعه پراکنی سعی در تخریب شهردار و تیم شهرداری و اعضای شورای شهر دارند که امیدواریم مسئولین قضایی و امنیتی در این مورد اقدامات لازم را به عمل آورند.

برخی با نقشه و ترفند و تخریب نیروهای کارآمد و سالم ، سعی در ضربه زدن به ساری را دارند که مطمناً موفق نخواهند شد.

اینجانب قصد حضور مجدد در انتخابات شورای شهر را نداشته ام اما به خاطر آن که به مردم ثابت کنم و به این گروهی که قصد تخریب ساری را دارند نشان دهم، ما برای پیشرفت و توسعه شهر ساری از هیچ اقدامی جلوگیری نخواهیم کرد، در انتخابات دور بعدی شورا شرکت خواهم نمود.

اتهاماتی به بنده در مورد رشوه 700 میلیونی و دیگر موارد زده شده که درست نبوده، بنده به کسی که سند و مدرکی در این مورد ارائه دهد جایزه پرداخت خواهم نمود.

تهاتر قانونی را متاسفانه منحرف نموده اند به همین علت بسیاری از مشکلات به وجود آمده است.

مصوب نموده ایم تا تمامی تهاترها جهت تصویب به شورا ارسال شود اما تا کنون هیچ موردی انجام نشده است.

تمام تلاش شهردار و مسئولین شهرداری باید اتمام پروژه های نیمه تمام باشد تا دشمنان ساری نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

شهرداری نیاز به اصلاحات وبازسازی و بهسازی سیستم اداری خود دارد .

برخی از جو سازی ها علیه شهرداری ساری از خارج از شهرداری ساری و توسط گروه خاصی صورت می گیرد که نتوانسته اند تاکنون به اهداف شوم و خرابکارانه خود برسند.

از ائمه جمعه و برخی از مسئولین شهرهای اطراف ساری انتظار داریم که تحت تاثیر جوسازی برخی از افراد قرار نگرفته و از اظهار نظرهایی که باعث به وجود آمدن شبهات و تفرقه اندازی در شهرداری می شود خودداری نمایند، زیرا اولاً : جرمی ثابت نشده است و ثانیاً:دستگاه های قضایی و امنیتی به درستی در حال انجام وظایف و بازرسی و رسیدگی به اسناد و مدارک می باشند و شورای شهر ساری نیز حمایت های لازم را جهت مبارزه با هرگونه تخلفی به عمل می آورد اما نباید قصاص قبل از جنایت بنماییم .

به شهرداری اعلام نموده ایم که حتما اصلاحات لازم را در مجموعه تحت مدیریت خود به عمل آورد، چرا که شهرداری نیاز به نیروهای جوان ، با اشتیاق، توانمند و خلاق دارد که امیدواریم تغییرات به زودی صورت گیرد.

*زلیکانی خطاب به رشیدی

اگر ظرف سه روز آینده نسبت به ارائه مدارک خواسته شده به خصوص پرونده دو پروژه مورد نظر به شورا اقدامی صورت نگیرد، دیگر حق حضور در جلسات شورا را ندارید.

&شمشیربند

چندین بار از طاهری معاون اداری مالی شهردار بابت حضور در کمیسیون فرهنگی جهت ارائه  پاره از توضیحات دعوت به عمل آمد اما متاسفانه حضور نیافته اند که این رفتار ایشان،توهین به اعضای شورا می باشد که لازم است تذکرات لازم به ایشان جهت حضور در کمیسیون شورا داده شود.

معاونان شهردار باید بار سنگین مسئولیت رو کم کنند نه اینکه بیشتر نمایند.

&یوسفی

فراوانی اشتغال و نیازهای مالی بیشترین فراوانی رجوع، ارباب رجوع را به شهرداری و اعضای شورا داشته است.

دستگاه های فرهنگی نسبت به آسیب های اجتماعی حاشیه شهر کاملاً به اعتنا و بی تفاوت می باشند.

12 درصد شهروندان ساری طرح تفکیک زباله را انجام می دهند که برای مرکز استان آمار خوبی نیست.

متاسفانه برخی از مسئولین و دستگاه ها جهت فرار از مسئولیت، بازسازی و ترمیم مسجد جامع ساری را بر عهده شهرداری گذاشته اند که باید اعلام نمایم باز سازی و ترمیم مسجد جامع در حوزه کاری شهرداری نمی باشد و از آنجائی که در بودجه سال 97 هیچ بودجه ای برای این کار مصوب نشده در نتیجه نباید این کار توسط شهرداری انجام شود و مردم از شهرداری انتظاری نداشته باشند.

&نقیبی

من بابت نظارتی که نسبت به عملکرد شهرداری دارم از خودم راضی نیستم و شرمنده مردم می باشم.

خواسته هایی در مورد نظارت بیشتر و دقیق تر و جدی تر به رئیس شورا ارائه دادم که امیدوارم هر چه زودتر این خواسته به حالت اجرایی در آید.

جای تاسف و شرم ساری می باشد که نامه یکی از شهروندان به مدت 11 سال است در شورا و شهرداری سرگردان و بدون نتیجه می باشد.

&عشوری

چون بودجه شهرداری به صورت ریز و جز به جز در شورا تصویب نشده است، در نتیجه شهرداری باید طبق قانون در مواقع لازم از شورا مصوبه دریافت نماید اما متاسفانه این مورد انجام نمی شود.

بیش از 40 روز است که درخواست مطالعه و ارائه مستندات دو پروژه را از شهرداری نموده ام اما علارغم قول مسئولین تاکنون اسناد و مدارک این دو پروژه در اختیار اینجانب قرار نگرفته است.

&مدینه

*رئیس شورای شهر ساری خطاب به رشیدی

عملکرد شهرداری نسبت به خواسته اعضای شورا که در خواست ارائه مستندات و مدارک دو پروژه را نموده اند اما شهرداری تا کنون نسبت به ارائه آنها اقدامی ننموده است، توهین آشکار به شورا و اعضای شورا می باشد.

کم کاری برخی از مسئولین شهرداری برای شهردار ادامه دار شده و باعث ضرر و زیان شده است.

&نجاریان

شهرداری می بایست اموال غیرمنقول خود را به شورا ارائه می داده است اما متاسفانه مدت زمان زیادی است که این کار صورت نگرفته است.

&آقا میری

شهرداری ساری اعلام کرد در صورتی که بودجه لازم از سوی مسئولین استانی و دولت جهت بازسازی و ترمیم مسجد جامع اختصاص یابد و به شهرداری پرداخت شود، نسبت به عملیات اجرایی و ترمیم مسجد جامع اقدام خواهد نمود.

قاسمی، عشوری، فرزانه و رشیدی نیز مطالب و سخنانی در خور توجه اعلام نموده اند.

بیست و ششمین جلسه شورای شهر ساری در ساعت 17:45 به پایان رسید.

حضور دو و نیم برابری خبرنگاران رسانه های مختلف در جلسات شورای شهر چشم گیر و قابل توجه بوده است، پس از پایان جلسه بسیاری از خبرنگاران با حضور در اطراف هر یک از اعضای شورا سوالات ویژه خود را بیان و پاسخ های خود را دریافت نموده اند که ارائه پاسخ اعضای شورا با صعه صدر به سوال خبرنگاران جای تحسین دارد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :