آخرین عناوین

دوشنبه 1 مرداد 1397-11:38 کد خبر:62076

مدیرعامل آبفاشهری مازندران خبر داد:

اجرای 5 طرح آبرسانی در رامسر

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: به منظور تامین آب مناسب به مشترکین 4 طرح آبرسانی در رامسر و یک طرح در کتالم درحال اجراست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: به منظور تامین آب مناسب به مشترکین 4 طرح آبرسانی در رامسر و یک طرح در کتالم درحال اجراست.

ذاکری، با اعلام خبر بالا گفت:در رامسر طرح های آبرسانی شامل خرید زمین مناسب برای احداث مخزن سرویس 400 مترمکعبی، طراحی احداث  1 باب ایستگاه پمپاژ ، طراحی احداث 2500 متر خط انتقال با هدف اجرا و تامین آب و فشار مناسب جهت زون 3، انتقال آب از ایستگاه پمپاژ به شبکه توزیع در مرحله تهیه اسناد مناقصه قرار دارد.

وی، از انتخاب پیمانکار برای اصلاح 3000 متر شبکه آبرسانی در این شهر خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح ها درمجموع 15میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران خاطرنشان کرد:به منظور اجرای  1000 متر اصلاح شبکه در حال حاضر  پیمانکار انتخاب و 300 مترلوله گذاری به  اجرا در آمده  و مابقی در دست اقدام می باشد.

ذاکری در بخش دیگری از سخنانش، به دو طرح آبرسانی در عباس آباد اشاره و تصریح کرد: با هدف افزایش توان تامین با پیش بینی آبدهی  به میزان 25 لیتر در ثانیه  حفر و تجهیز یک حلقه چاه با 20 درصد پیشرفت فیزیکی و به منظور انتقال آب چاه به مخزن ذخیره ، احداث 2000 متر  خط انتقال در دستور کار قرار دارد .

وی اعتبار  پیش بینی شده  برای اجرای انی طرحها را 9 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه در راستای تامین آب شرب سالم و بهداشتی و آبرسانی به منطقه فاقد آب آشامیدنی کرات کتی با تحت پوشش قراردادن بیش از 400 خانوار 5 طرح آبرسانی در سلمانشهر درحال اجراست، تصریح کرد: این طرح ها شامل، اتمام عملیات حفر وتجهیز یک حلقه چاه با آبدهی 10 لیتردر ثانیه، احداث 3300 متر شبکه توزیع، احداث منبع هوایی به حجم 200 متر مکعب، اجرای عملیات تثبیت بستر منبع هوایی و احداث پکیج حذف آهن و منگنز در مجموع با اعتبار25 میلیارد ریال درحال پیگیری و انجام است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :