آخرین عناوین

سه شنبه 2 مرداد 1397-9:7 کد خبر:62089

ادامه سریالی ادعاهای ارضی نمایندگان دماوند و فیروزکوه:

ادعای مالکیت تهرانی ها بر « گدوگ سوادکوه » پس از « امامزاده هاشم »!

در حالی که اخیرا نماینده دماوند و فیروزکوه درباره مالکیت « امام زاده هاشم »، ادعاهایی را مطرح کرد جدیدا یک عضو شورا پای ادعای مالکیت بر « گدوک سوادکوه » را به میان آورده است!


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی که اخیرا نماینده دماوند و فیروزکوه درباره مالکیت « امام زاده هاشم ع آمل »، ادعاهایی را مطرح کرد که یک عضو شورای استان تهران نیز پای ادعای مالکیت بر « گدوک سوادکوه » را به میان آورده است!

براساس این گزارش، جلال بنار نماینده شهرستان فیروزکوه در شورای استان تهران در جلسه این شورا که دوشنبه اول مرداد برگزار شد، اظهار داشت: گردنه گدوک یکی از نقاط پرتردد و مهم در این شهرستان است و از نقاط اصلی محور فیروزکوه-مازندران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به توسعه مراکز خدماتی در این منطقه گفت: با وجود اینکه گدوک در محدوده شهرستان فیروزکوه قرار دارد، اما استان مازندران در این منطقه حضور پررنگ و قابل توجهی دارد.

بنار با اشاره به لزوم تعیین دقیق حریم استان مازندران و فیروزکوه و مازندران در این منطقه افزود: ادامه این وضع منجربه درگیری‌های زیاد و نارضایتی مردم منطقه خواهد شد.

نماینده شهرستان فیروزکوه در شورای استان تهران گفت: کاروانسرای شاه عباسی منطقه گدوک یکی از جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی شهرستان فیروزکوه است که متاسفانه مورد اشغال راهداری استان مازندران قرار گرفته و از آن به عنوان پارکینگ ماشین آلات راهسازی استفاده می‌شود.

به نظر می رسد نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهرستان های مربوطه باید با واکنش شفاف و صریح مقابل همتایان خود، پالس های لازم را در راستای حساسیت مردم استان به چهارچوب های ارضی مازندران را اعلام و اجازه تداوم این زیاده خواهی را حتی در گفتار ندهند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :