آخرین عناوین

چهارشنبه 3 مرداد 1397-8:59 کد خبر:62111

هردم از این باغ بری می رسد:

دعوا برای مردم یا شوی تبلیغاتی!!!

چرا پارلمان محلی که مرجع رسیدگی به مشکلات و معضلات و پیگیری مطالبات مردم هست به محلی برای مچ گیری های سیاسی و جریانی و یا درگیری های درون شورایی شده است.


به گزارش  خزرتیترخبر و به نقل از مازنیوز، تصاویر منتشر شده از یک جلسه اعضای شورای شهر بابلسر که حاوی بگومگوهای تند و زننده اعضا پیرامون مسائل داخلی شورا و شهرداری هست باعث تعجب و شگفتی مردم این خطه و استان مازندران شده است به راستی چرا در پارلمان محلی که مرجع رسیدگی به مشکلات و معضلات شهری و پیگیری مطالبات مردم هست به محلی برای مچ گیری های سیاسی و جریانی و یا درگیری های درون شورایی شده است.

البته در این گیرودار اعتراض شفقت به برنامه های بدون مجوز معاون فرهنگی شهرداری در برپایی شوی بشکن بشکن در پارکینگ ها و تخریب میدان بلال بدون مجوز شورا و انتخاب بدون مناقصه پیمانکار آسفالت حرفهای حسابی بود که پاسخ آن تنها کنایه خسروی رئیس شورا به آن بود و پروین دیگر عضو شورا با عصبانیت از رفتار رئیس شورا که می گوید شما از شهردار می ترسید و در نزدش چیزی نمی گویید اما در غیاب ایشان اعتراض می کنید!!!

پروین با ناراحتی می گوید من از شهردار نمی ترسم مگر شهردار لولو خرخره هست که از او بترسم؟؟!! وی ادامه داد شهردار بدون مجوز نیروی جدید جذب کرد.

این ماجرا تنها بخشی از نزاع داخلی شورای شهر بابلسر بود ،سوال اینجاست که این همه داد و بیداد در یک جلسه رسمی آیا برای رفع مشکلات مردم هست یا برای مچگیری درون شورایی؟؟؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :