آخرین عناوین

چهارشنبه 3 مرداد 1397-9:12 کد خبر:62112

عضور شواری شهر ساری بیان کرد:

غیر ساروی ها در لباس دوستداران ساری ظاهر شده اند / برخی همه کار کردند تا عبوری زمین بخورد

عضو شورای شهر ساری گفت:غیر ساروی ها در لباس دوستداران ساری ظاهر شده اند و با تظاهر به دلسوزی قصد فریب مردم را دارند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، مدتی است که یک کانال تلگرامی با انتشار اخبار و گزارشاتی از شهرداری ساری تلاش می کند تا تیم مدیریت شهری و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری را آلوده به فساد معرفی کند، این کانال که شباهت بسیاری با کانال توقیف شده « گومش » دارد هیچ سند موثقی برای تایید گفته ها و اخبار خود منتشر نمی کند و تنها با اتهام زنی های متعدد تلاش می کند تا افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد.

این کانال در جدیدترین گفته های خود اعلام کرده که علی اکبر ذلیکانی عضو شورای شهر ساری 700 میلیون تومان رشوه در یک پرونده دریافت کرده است.

در همین رابطه و موضوعات مطروحه دیگر از علی اکبر ذلیکانی دعوت کردیم تا امروز به سوالات ما پاسخ بدهد.

ذلیکانی ضمن گفتن اینکه غیر ساروی ها در لباس دوستداران ساری ظاهر شده اند و با تظاهر به دلسوزی قصد فریب مردم را دارند توضیحاتی را ارائه داد.

عضو شورای شهر ساری در خصوص شایعات مطرح شده در مورد سازمان عمران شهرداری ساری گفت: سازمان بازرسی قوه قضاییه به عنوان یکی از دستگاه های نظارتی در حال رصد دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری ساری می باشد، که این روال در سنوات گذشته هم وجود داشته، این بار ایراداتی در پرونده های سازمان عمران را بررسی کرده اند و نهایتا پرونده ای تشکیل شد و پرونده برای محکمه قضایی ارسال شد، تعدادی از متهمین در همین چند روز اخیر احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند،نهایتا پرونده همچنان در مراحل مقدماتی به سر می برد و یک عده از متهمین به قید وثیقه آزاد می باشند.

وی افزود، به نظر می رسد برخی مشغول وارد کردن فشار به سازمان بازرسی می باشند تا پرونده به سمتی برود که مورد نظر بعضی از جریانات سیاسی حاکم بر ساری است.

ذلیکانی در خصوص شایعه فرار مهدی عبوری نیز گفت: من شهردار ساری را دیروز دیدم و اتفاقا ناهار در کنار هم بودیم، از این حرف ها زیاد می زنند، آقای عبوری در مورد هیچ پرونده ای به عنوان متهم سوالی ازشون پرسیده نشده، ایشون خیلی سخت پیگیر پروژه فاز دوم بوستان ملل است، شهردار ساری خیلی مظلوم است و خودش را درگیر پاسخ گویی به شایعات نمی کند.

وی در ادامه گفت: بعضی ها منتظرند تا عبوری زمین بخورد، افرادی در تلاشند تا شهردار ساری نتواند حقوق پرسنل را پرداخت کند،همین ها همه کار کردند تا شهرداری ساری نتواند جذب نیرو داشته باشد، با تمام تلاش هایی که برای زمین زدند عبوری انجام می دهند اما نتیجه ای نمی گیرند.

ذلیکانی در ادامه در مورد شایعه دریافت 700 میلیون تومانی خود گفت، این شایعات توسط یک منبع با هویت نامشخص در قالب یک کانال تلگرامی دائما دامن زده می شود، توضیحات من مشخص می کند که چه کسانی به شعور مردم توهین می کنند و به دنبال امیال سیاسی خود هستند، ریشه همه تخریب ها در انتخابات آینده مجلس است، با توجه به اعتماد مردم به شهردار جوان و جریان عملگرایی عده ای در تلاشند تا توجهات را جلب کنند.

وی افزود، این ها به سرنوشت گردانندگان کانال گومش دچار خواهند شد، ما انتقاد را حق مردم می دانیم اما این افراد با هویت نا مشخص و با نقاب بر چهره با فریاد وا اسلاما تنها شعار می دهند و بعدها مشخص می گردد که چه فسادهایی از انها هویدا شده است.

ذلیکانی در ادامه اظهار کرد، آنها از جنس همان کسانی هستند که بشقاب برای امام زمان می گذاشتند و دائما فریاد آی دزد آی دزد سر می دانند و نهایتا روشن شد خودشان دزد هستند، این افراد در مقام عمل چیزی برای عرضه ندارند و سابقه نکبت بارشان در عرصه مدیریت در دسترس مردم می باشد.

عضو شورای شهر ساری اضافه می کند، همین پرونده که گفته شده من رشوه گرفته ام ، در تاریخ 11 آبان 1395 برای این مجتع پروانه تسوط شهرداری صادر شد و بابت عوارض آن که 4 میلیارد و چهارصد تومان بوده مالک این زمین چک داده و شهرداری هم این چک را به یکی از پیمانکاران شهرداری بابت بخشی از طلبش داده است که تاکنون یک ریال از این چک پاس نشده.

پیمانکار نیز حکم جلب مالک زمین را گرفته و این زمین ممکن است به مزایده گذاشته شود، در تاریخ 29 آبان 96 گزارش تخلف ساختمانی این ملک در دبیرخانه کمیسیون ماده صد ثبت شد، به گزارش شهرداری در تاریخ 11 اسفند 95 اعتراض شد، هر شهرداری منطقه دو کمیسیون دارد که اعضای آن متفاوت و مستقل هستند، نماینده وزارت کشور ، نماینده قوه قضاییه و نماینده شورا در هر دو کمیسیون حضور دارند.

پرونده در کمیسیونی رفته که من درآن عضو نیستم چه برسد که بخواهم در آن پول دریافت کنم، من عضو کمیسیون دوم هستم یعنی اگر در کمیسیون اول تصمیمی گرفته شود که مالک یا شهرداری به رای آن اعتراض داشته باشند پرونده به کمیسیون دوم می آید.

علی اکبر ذلیکانی افزود، من ژن خوب ندارم، پدرم یک آدم معمولی بوده اگر من متخلف هستم و روشه گرفته ام دستگاه های امنیتی چرا با من برخورد نمی کنند؟ این آدم اگر 700 میلیون پول برای رشوه دادن داشت چک های خودش را پاس می کرد که اینطور به گرفتاری نیوفتد.

این حرف هایی که در کانال تلگرامی که بهتر است بگوییم ژولورن های غیر علمی و تخیلی زده می شود، حتی دانش ساده را هم ندارند که بدانند فرایند فعالیت کمیسیون ها چگونه است و چه کسانی عضو آن هستند.

مردم قضاوت کنند و ببینند که چه کسانی به شعورشان توهین می کنند، معتقدم کسانی که بارها از مردم « نه » شنیدند مردم را دست کم گرفته اند، اتهام زنندگان بدانند که من جنگ با آنها را به خاطر مردم شروع کرده ام، برای رسوایی کسانی که سعی می کنند اعتماد مردم را نسبت به مسئولان زحمتکش کمرنگ کنند لحظه ای نخواهم نشست، اما اگر عرضه دارید بیایید و با من مناظره کنید.

سوال من از شما این است که آیا شهردرای تهران با آن همه امکانات موفق شد نظر مردم تهران در انتخابات ریاست جمهوری را به سمت آقای قالیباف جلب کند؟

اگر مردم ساری به جریان عملگرایی در شهر ساری نمره قبولی داده اند به خاطر عملکرد تیم مدیریت شهری ساری است،هر کاری کردید که در انتخابات پیروز نشویم اما مردم به شما « نه » گفتند.

در پایان ذلیکانی گفت: اگر امروز شهرداری ساری مجوز جذب نیرو ندارد به خاطر تلاش های همین افراد است که مانع جذب نیرو توسط شهرداری ساری شده اند، به کسانی که در حوزه جغرافیایی ساری نیستند می گویم که لطفا دست از سر ساری بردارید و اگر قصد خدمت دارید در محل خودتان این کار را انجام دهید.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :