آخرین عناوین

چهارشنبه 3 مرداد 1397-10:49 کد خبر:62117

جدیدترین اظهارات نماینده مردم نوشهر و چالوس:

از خداحافظی استاندار تا انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران !

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس، اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان را سبب پویایی و بهره گیری از نیروی جوان دانست و گفت:خداحافظی استاندار مازندران از دولت بعید است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان را سبب پویایی و بهره گیری از نیروی جوان در دولت دانست و گفت: خداحافظی استاندار مازندران از دولت بعید است.

براساس این گزارش،قاسم احمدی با بیان اینکه اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان سبب خداحافظی بسیاری از بدنه دولت و دستگاه های اجرایی می شود اظهار داشت: این امر موجب می شود تا نیروهای جوان وارد بدنه دولت شوند و به چابک سازی دولت کمک می کندد.

وی ادامه داد:قرار نیست تا آخر از ظرفیت افراد بازنشسته در دستگاه های اداری استفاده کنیم و بالاخره باید این افراد جایشان را به جوانان بدهند و با اصلاح قانون و پس از تصویب در شورای نگهبان، برخی استانداران و افراد بازنشسته از بدنه دولت جدا می شوند.

احمدی در پاسخ به اینکه آیا استاندار مازندران نیز مشمول این قانون خواهد شد گفت: باید سوابق کاری آقای اسلامی بررسی شود و ببینیم آیا ایشان بازنشسته هستند یا خیر، اما احتمال اینکه وی مشمول این قانون نشود وجود دارد و خداحافظی وی از دولت و استان بعید است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در پاسخ به مستثنی شدن نمایندگان مجلس از قانون منع بازنشستگان یادآور شد: به دلیل آنکه در قانون اساسی شرط سنی برای نمایندگی درنظر گرفته شده است بنابراین نمی توان مخالف قانون اساسی عمل کرد و نمایندگان از قانون مصوب روز قبل مجلس مستثنی شدند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران همچنین با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد در مازندران با بیان اینکه از مجمع نمایندگان در این زمینه نظر خواسته نشده است گفت: ای کاش قبل از این انتصاب، حداقل یک سرپرست انتخاب می شد تا پس از بررسی دقیق نسبت به انتخاب مدیرکل جدید اقدام می شد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :