آخرین عناوین

چهارشنبه 3 مرداد 1397-17:37 کد خبر:62127

غرق شدن مرد 35 ساله در دریای نوشهر/مردم به پرچم‌ها توجه کنند

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: امروز مردی حدود 35 ساله که در منطقه حادثه‌خیز انارور نوشهر اقدام به شنا کرد، غرق شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز،نقی کریمیان اظهار کرد: امروز مردی حدود 35 ساله که در منطقه حادثه‌خیز انارور نوشهر اقدام به شنا کرد غرق شد.

وی با بیان اینکه از آغاز طرح‌های دریا تاکنون 12 نفر در دریای مازندران غرق شدند، افزود: همچنین یک‌هزار و 586 نفر شامل یک‌هزار و 204 آقا و 382 خانم از غرق شدن نجات یافتند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به اینکه مردم به پرچم‌های وضعیت دریا توجه نمی‌کنند، تصریح کرد: پرچم سفید نشانه منطقه آزاد، پرچم قرمز نشانه احتیاط و اینکه در ساعات محدود اجازه شنا با حضور ناجیان غریق و پرچم سیاه نشانه دریای مواج و طوفانی و ممنوع بودن شنا است.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اعلام اینکه مردم به‌صورت پراکنده وارد طرح‌ها می‌شوند و در داخل طرح‌ها شنا نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: افراد از طرح‌ها استقبال نمی‌کنندو اگر ناجیان به آنان هشدار دهند در مواردی درگیر می‌شوند و این هشدارها را مانع شادی خود می‌دانند.

کریمیان گفت: موضوع دیگر بحث تصادفات دریایی است که برخی با وجود اینکه مهارتی در زمینه جت‌رانی ندارند با انجام این کار عامل تصادف و حتی غرق‌شدگی افراد دیگر می‌شوند؛ همچنان که سال گذشته و امسال نیز مواردی از این قبیل را شاهد بودیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :