آخرین عناوین

جمعه 5 مرداد 1397-17:38 کد خبر:62144

در خطبه‌های نماز جمعه بابل مطرح شد:

انتقاد امام جمعه بابل از انتصاب مدیران ناکارآمد در مازندران/صلاحیت‌ها مطرح نیست

امام جمعه بابل با انتقاد از اینکه بسیاری از مدیران براساس معیارهای سیاسی جابجا می‌شوند گفت: صلاحیت مطرح نیست و هر نماینده‌ یک نفر را برای مدیریت دستگاه‌های اجرایی دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارسس، حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بابل با گرامیداشت سالروز نماز جمعه، اظهار داشت:نماز جمعه گرد و غبارهای زیادی را از چهره نظام اسلامی پاک کرد، نماز جمعه از لوازم حکومت اسلامی، عملی عبادی و حاکمیتی و وحدت دهنده دل‌ها و قلب‌های عموم مسلمانان و بصیرت‌افزایی امت اسلامی در زمینه معرفت بیشتر جامعه است.

وی با گرامیداشت روز فنی و حرفه‌ای، افزود:هر جوانی که حرفه فنی یاد گرفت زمینه توانمندسازی او را فراهم می‌کند و امیدواریم مجموعه فنی و حرفه‌ای گسترده‌تر شود.

امام جمعه بابل تصریح کرد:دستگیری برخی از اخلال‌کنندگان اقتصاد کشور و مدیران متخلف و سخنان سخنگوی قوه قضاییه در خصوص برخی از فسادهای اخیر در مسائل ارزی و واردات از صحنه‌های تاسف باری است، بسیاری از مشکلات کشور ریشه در مدیریت‌های داخلی داشته و ربطی به تحریم‌ها ندارد.

این مسئول با انتقاد از انتصاب مدیران نالایق خاطرنشان کرد: بسیاری از مدیران براساس معیارهای سیاسی جابجا می‌شوند و صلاحیت‌ها مطرح نیست.

روحانی یادآور شد:با تغییر دولت، آبدارچی یک بخشداری را به دلیل هم‌جناح نبودن تغییر می‌دهند، در مازندران برخی از مدیران نالایق به دلیل مسائل جناحی در استان سرکار آمدند، برخی از مدیران ذره‎ای لیاقت نداشتند و با مسائل و وابستگی‌ها روی کار آمدند.

وی ادامه داد:هر نماینده‌ای یک نفر را در آستین خود برای مدیریت دستگاه‌های اجرایی دارد و مسئولان را در رده‌های بالا تحت فشار می گذارند، اگر مدیران با معیار انقلاب اسلامی سنجیده شوند بسیاری از مدیران باید بروند، برخی مسئولیت را طعمه قرار دادند،عدم نظارت دقیق و کامل سبب برخی از خیانت‌ها در کشور می‌شود.

امام جمعه بابل اضافه کرد: از ریاست قوه قضاییه درخواست داریم دادگاه‌های انقلابی با اخلالگران اقتصادی برخورد و بالاترین مجازات برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

روحانی با اشاره به اینکه سخنان وزیر خارجه آمریکا در جمع عناصر ضد انقلاب در آمریکا نشانه عجز آن‌ها بود، ادامه داد:رجزخوانی آمریکایی علیه ما نشانه ناتوانی آن‌ها در مقابل انقلاب اسلامی است.

وی گفت:از بین بردن انقلاب اسلامی توسط آمریکا یک خواب تعبیر ناشدنی است، رویا اشکال ندارد انسان در عالم خواب خیلی چیزها می‌بیند، این سخنان تنها دادن یک امید برای یک مشت افراد وامانده که امیدشان به آمریکا است، بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :