آخرین عناوین

شنبه 6 مرداد 1397-12:9 کد خبر:62163

چه کسی مسئول برقرای نظم در سه راه فیروزکو قائمشهر است؟

عملیات عمرانی به قصد ایجاد رفاه بیشتر برای شهروندان امری پسندیده است اما باید تدابیری اندیشید تا بار ترافیک ایجاد شده از حد نگذرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، شهرستان قائمشهر به واسطه موقعیت جغرافیایی خود به یک شاه راه استراتژیک تبدیل شده است و به همین دلیل روزانه خودروهای بسیاری با عبور از این شهر به سمت مقصد خود حرکت می کنند، رانندگان خودروهای خطی و ترانزیتی و همچنین مسافران متعددی پس از پشت سر گذاشتن سوادکوه به دلایلی گوناگونی که عمده آن منتج به توقف در قائمشهر نمی شود ناچارند تا این شهر را پشت سر بگذارند.

به دلیل ترافیک سنگین قائمشهر بهترین مسیر برای رسیدن به مقاصد مورد نظر عبور از جاده کمربندی می باشد که یک سمت آن به جاده بابل و سمتی دیگر به سوی ساری می رود.

مسیر ورودی جاده کمربندی قائمشهر در ابتدای این شهر واقع شده و روزانه خودروهای بسیار زیادی به این کمربندی وارد یا خارج می شوند.

اما مدتی است که به دلایل عملیات عمرانی ورود و خروج خودرو ها با مشکل مواجه شده است، اگر از بحث ترافیک سنگین به وجود امده که از کیلومترها عقبتر ایجاد شده بگذریم بی نظمی خودرها برای ورود به کمربندی چهره زشتی از شهر را ترسیم کرده است.

از سویی اتومبیل هایی که از خیابان آیت الله صالحی مازندرانی قصد عبور از سه راه را دارند و از طرفی دیگر خودروهای وارد شده به شهر می خواهد وارد کمربندی بشوند، نبود نظم و یا ابزاری که نظم را ایجاد کنند سبب شده تا خودروها به سلیقه خودشان و شاید بهتر بگوییم با متوسل شدن به زور راهی برای خود باز کنند.

پس از اعلام چنین معضلی توسط شهروندان به ما، خودمان برای بررسی بیشتر تلاش کردیم تا مانند سایر رانندگان پس از طی کردن ترافیک وارد کمربندی شویم و از نزدیک شاهد بی نظمی حادثه آفرین و همچنین نبود ابزار ایجاد نظم بوده ایم.

عملیات عمرانی به قصد ایجاد رفاه بیشتر برای شهروندان امری پسندیده است اما باید تدابیری اندیشید تا بار ترافیک ایجاد شده از حد نگذرد و همچنین عواملی و یا ابزاری برای برقراری نظم در محل مورد نظر حضور و وجود داشته باشند تا هم رانندگان با خیال آسوده به مسیرشان ادامه بدهند و هم از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :