آخرین عناوین

شنبه 6 مرداد 1397-12:54 کد خبر:62167

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد:

شهردار جوان با اقدام و عمل، امیدآفرینی را برای شهروندان ساروی معنا کرد

نماینده ولی فقیه در استان شهردار ساری را مصداق مدیر متعهد دانست و افزود: ایشان فردی متعهد و مرد عمل است و امیدواریم که در میان مسئولان کشور، امثال ایشان را بیشتر داشته باشیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عصر جمعه پنجم مرداد ماه مسجد علی بن موسی الرضا(ع) در بوستان ولایت با حضور حضرت آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان، محمد اسلامی، استاندار مازندران، رضایی، فرماندار ساری و عبوری شهردار مرکز استان، اعضا شورای اسلامی شهر ساری، روحانیت معظم و جمع کثیری از شهروندان ساروی افتتاح گردید.

در این مراسم که با اقامه نماز مغرب و عشا به امامت نماینده ولی فقیه در استان آغاز شد، حضرت آیت الله طبرسی در سخنانی با تبریک و تهنیت به مناسبت ایام دهه کرامت و افتتاح مسجد زیبای بوستان ولایت و قدردانی از اقدامات مدیریت شهری در سال‌های اخیر اظهار داشت: احداث این مسجد در بوستان ولایت که با اهتمام شهردار محبوب و عزیز و نیز حمایت های شورای اسلامی شهر انجام شده است، جلوه ویژه ای به این بوستان بخشیده است.

ایشان به مسئله بازسازی مسجدجامع ساری اشاره کردند و افزودند: مسجد برای مردم است و انتظار می رود که همشهریان عزیز به هر میزانی که توان دارند در کمک به بازسازی مسجدجامع از هیچ کوششی فروگذار ننمایند و البته لازم است ضمن مشارکت جدی مردم در بازسازی مسجد، مسئولان محترم هم حمایت های لازم را داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی در سخنانی با قدردانی از نامگذاری این مسجد به نام حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) و دعوت از نمازگزاران برای حضور فعال در این مسجد، بیان داشت: نام زیبا و جذابی که روی این مسجد گذاشته شده است، مملو از پیام برای مردم است.

امیدوارم پس از این، مردم شهر ساری که همواره شهری ولایتمدار بوده است با حضور پرشور و فعال در این مکان، حق مطلب را ادا کنند.

وی با تاکید از اصل دانستن نماز و باور به اینکه نماز ستون حقیقی دین است، خاطرنشان کرد: نماز، اصل و ستون حقیقی دین خداست،امیدوارم با شناخت و معرفت صحیحی که از جایگاه نماز در میان مردم وجود دارد، این مسجدی که در پارک ولایت افتتاح شده است، محل تجمع مذهبی مردم و نمازگزاران باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی، در ادامه سخنان خود به مسئولیت پذیری شهردار ساری اشاره کرد و گفت: پس از وقوع حادثه آتش سوزی مسجدجامع ساری، اخبار و تصاویر مربوط به آن را پیگیری می کردم؛ حضور میدانی آقای عبوری، شهردار ساری برایم بسیار جالب بود،ایشان با احساس مسئولیت در وسط میدان حاضر شدند و عملیات اطفاء حریق را سرپرستی نموند.

وی، شهردار ساری را مصداق مدیر متعهد دانست و افزود: اصلا آقای عبوری اهل این که در خانه یا اتاق بنشیند و فرمان صادر کند نیست، ایشان فردی متعهد و مرد عمل است و ما امیدواریم که در میان مسئولان کشور، امثال ایشان را بیشتر داشته باشیم.

در پایان، ایشان نیز از مردم ساری خواستند طبق فرمایش حضرت آیت الله طبرسی، نماینده معزز ولی فقیه در استان، با همت و جدیت در عملیات بازسازی مسجدجامع مشارکت نمایند.

پس از سخنرانی، صابر خراسانی شاعر نامدار اهل بیت(ع) به شعرخوانی در وصف خاندان عصمت و طهارت پرداخت و همچنین نماهنگی از روند احداث مسجد علی بن موسی الرضا(ع) بوستان ولایت به نمایش گذاشته شد.

شایان ذکر است بوستان ولایت به عنوان بزرگ ترین مجموعه فرهنگی اجتماعی شمال کشور به همت شهرداری ساری در محل پادگان سابق شهر ساری احداث و در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری، استانی و با حضور پرشور شهروندان ساروی افتتاح گردیده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :