آخرین عناوین

دوشنبه 8 مرداد 1397-8:47 کد خبر:62202

انتقاد امام جمعه بابلسر از بلند مرتبه سازی در سواحل بابلسر:

بانوان در مناطق شنا هیچ امنیتی ندارند / بازدید مسئولان استانی از سواحل نمایشی است

امام جمعه بابلسر با انتقاد از کم توجهی مسئولان استانی درخصوص توجه به موضوع سواحل، گفت: بازدید مسئولان استانی از سواحل به صورت نمایشی است و هیچ عایدی برای شهر ندارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، امام جمعه بابلسر از برگزاری اجتماع بزرگ ساحل پاک در این شهرستان خبر داد و گفت: بازدید مسئولان استانی از سواحل به صورت نمایشی است و هیچ عایدی برای شهر ندارد.

محمداسماعیل قلی‌پور در نشست خبری اجتماع عظیم ساحل پاک که در دفتر فرماندهی سپاه شهرستان بابلسر برگزار شد، اظهار کرد:یکی از موضوعات بسیار مهم گردشگری است که در احکام دینی هم به آن توجه شده است.

وی بر لزوم گردشگری تعالی بخش تاکید و خاطرنشان کرد: دریا و رودخانه‌ای که از وسط شهر عبور می‌کند و همچنین دارا بودن امامزاده ابراهیم موجب شد که مسافران و گردشگران زیادی از شهر بابلسر بازدید کنند.

امام جمعه بابلسر تصریح کرد:تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا مسافران از زیبایی بابلسر لذت ببرند اما با شروع فصل تابستان نگرانی‌هایی به وجود می‌آید که تهدیدات فرهنگی موجب آسیب به شهر نشود.

قلی‌پور از برگزاری اجتماع بزرگ ساحل پاک در بابلسر خبر داد و گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب و با عنوان چهل سال نشاط و بالندگی اجتماع بزرگ ساحل پاک در روز چهارشنبه از ساعت 17 و 30 دقیقه از پارکینگ پنج به سمت پارکینگ صفر این شهرستان برگزار می‌شود که در این برنامه پاکسازی سواحل و همچنین برنامه‌های متنوعی که موجب نشاط اجتماعی می شود در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بازی‌های بومی محلی، حرکات رزمی و برنامه‌های پرنشاطی که در این اجتماع پرشور اجرا می‌شود می تواند روز خوبی را برای شهروندان و مسافران رقم بزند.

امام جمعه بابلسر پیام این اجتماع را وحدت و یکرنگی دانست و اظهار کرد: این برنامه حاوی پیام اتحاد و یک‌رنگی و بیعت مجدد با نظام و رهبری است.

قلی‌پور با بیان اینکه غرق شدن تعدادی از هموطنان موجب کدورت خاطر ما شده است، خاطرنشان کرد: در این برنامه تعداد زیادی پلاکارت برای مناطق ممنوعه شنا درنظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها یکی از اهدافی است که در این برنامه دنبال می‌شود چراکه سواحل از ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند که تاکنون زیاد از آن‌ها استفاده نشده است.

امام جمعه بابلسر یادآور شد: این برنامه برای نخستین بار در سطح استان و کشور در بابلسر برگزار می‌شود و سال‌های آینده کیفیت آن بالاتر می‌رود.

قلی‌پور با اشاره به اینکه در سواحل بابلسر پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: سواحل بابلسر در حال پیشرفت و اقدامات خوبی صورت گرفته اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با انتقاد از کم توجهی مسئولان استانی درخصوص توجه به موضوع سواحل، گفت: در حالی که مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان ایجاد یک منطقه در ساحل ویژه بانوان در بابلسر بود اما این مصوبه فقط روی کاغذ ماند که این نشان دهنده کم توجهی برخی مسئولان استانی و بازدید آن‌ها از سواحل هم به صورت نمایشی است و هیچ عایدی برای شهر ندارد.

امام جمعه بابلسر تاکید کرد: متاسفانه در سواحل بابلسر ساختمان های چندین طبقه در کنار سواحل وجود دارد که اشراف کامل بر روی مناطق شنای بانوان دارند و هیچ امنیتی برای بانوان نیست.

قلی‌پور با تاکید بر اینکه روحیه مطالبه‌گری باید در بین اصحاب رسانه افزایش پیدا کند گفت: خبرنگاران بلندگوی ملت هستند و مسئولان موظف به پاسخگویی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که در بابلسر خدمات ملی صورت می‌گیرد اما بودجه شهرستانی برای این خدمات در نظر گرفته می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :