آخرین عناوین

دوشنبه 8 مرداد 1397-9:17 کد خبر:62203

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران اعلام کرد:

مشکلات ارزی به قاچاق میوه پایان داد/ اعلام قیمت انواع میوه در بازار ساری

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: مشکلات ارزی به قاچاق میوه پایان داد، اکنون به‌دلیل مشکلات ارزی در بازار نیز میوه‌های قاچاق نداریم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، بازار رنگین میوه‌های تابستانی در مازندران داغ است و باغداران همچنان در حال برداشت و عرضه میوه‌ها به بازار هستند.

قیمت میوه هلو شلیل نیز در ابتدا به‌صورت نوبری از وضعیت خوبی برخوردار بوده در حال حاضر با گشت و گذاری در بازار می‌بینیم که قیمت‌های متعادلی است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران درباره وضعیت بازار میوه ، اظهار کرد: قیمت موز با توجه به مشکلات ارزی همچنان در نوسان است و با قیمت حدود 7 هزار تومان در حال عرضه است.

امیرحسین فخرآوران با اشاره به بالا بودن قیمت گیلاس، گفت: قیمت این محصول به‌دلیل سرمای فروردین‌ماه و ازبین رفتن شکوفه درختان بالا است و امروز با قیمت 35 هزار تومان در حال عرضه است،البته این قیمت در میدان میوه و تره‌بار است و قیمت خرده‌فروشی گیلاس بیشتر از این رقم است.

وی درباره قیمت میوه‌های تابستانی، بیان کرد: قیمت محصولات خوب و از وضعیت مناسبی برخوردار است ولی با توجه به افزایش قیمت سم و کود و هزینه‌های برداشت و بسته‌بندی باغداران دچار مشکل هستند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران تصریح کرد: مشکلات ارزی به قاچاق میوه پایان داد، البته در گذشته اجازه ورود میوه‌های قاچاق به میدان میوه و تره‌بار را نمی‌دادیم اما اکنون  به‌دلیل مشکلات ارزی در بازار نیز میوه‌های قاچاق نداریم.

فخرآوران گفت: امروز قیمت هلو و شلیل درجه یک  5 هزار و 500، سیب گلاب 12 تا 14هزار است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :